چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ۱۱تیر مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری برگزار می شود

۱۱تیر مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، مجید فاتحی، با اعلام این خبر گفت: در این مراسم حجت الاسلام زم معاون فرهنگی، اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد ایران به همراه معاونان گردشگری سایر مناطق حضور خواهند داشت.
فاتحی افزود: در این مراسم همچنین رضا مسرور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، علیزاده، مدیر کل گردشگری استان گیلان به همراه فعالان و سرمایه گذاران این حوزه و جمعی از نمایندگان محترم شورای اسلامی این همایش ملی و نمایشگاه را همراهی خواهند کرد.
وی گفت: نشست سالانه معاونان گردشگری مناطق آزاد ایران همزمان با این نمایشگاه در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام اینکه اقوام ایرانی با موسیقی، سوغات و غذاهای محلی از مهمانان پذیرایی خواهند کرد افزود: جمعی از اساتید، بزرگان و نخیگان  در همایش ملی گردشگری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری این حوزه پنل های تخصصی را در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهند کرد.
فاتحی گفت: منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه از بسته فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این سازمان را جهت فعالان و سرمایه گذاران رو نمایی خواهد کرد.
با حضور مقامات، مدیران و فعالان حوزه گردشگری نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری ایران(مناطق آزاد) ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۱ تیرماه در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.