صفحه اصلی / هتاکی به رییس جمهور در روز قدس اقدام علیه امنیت ملی است

هتاکی به رییس جمهور در روز قدس اقدام علیه امنیت ملی است

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این گروه‌های افراطی می‌خواهند کشور را به سمتی ببرند که ملت را وادار به واکنش و برخورد کنند، نباید وارد دام‌های افراطیون شویم ولی نهادهای قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی باید با چنین رفتارهایی برخورد قاطع داشته باشند.
وی با بیان این مطلب که کشور ما در وضعیت کنونی بیش از هر امری نیازمند وحدت است، عنوان کرد: دکتر روحانی رییس جمهور قانونی و دارای پشتوانه عظیم رای ملت ایران هستند و حرکت‌های توهین آمیز نسبت به مسئولین، نمایندگان مجلس، رییس جمهور و افرادی که خدمتگزار این مملکت هستند جز آشوب و بهم ریختن نظم عمومی چیزی در پی نخواهد داشت.
نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس اظهار کرد: صبر و بردباری مردم برای حفظ نظام و آرامش در کشور زیاد است اما نباید این گروه‌ها به این میزان آزاد باشند و می‌بایست مسئولین مربوطه پاسخگو باشند.
رحیمی جهان آبادی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در اسرع وقت به این اتفاقات ورود کرده، مسئولین عرصه‌های انتظامی و امنیتی را به مجلس فرابخواند و با هرکسی که مسبب بوده، تعلل کرده و یا زمینه این اقدامات را فراهم کرده برخورد صورت گیرد.
این نماینده مجلس افزود: چنانچه برخوردی قاطع با این افراد صورت نگیرد مجلس باتوجه به حق قانونی نظارت می بایست مسئولین و وزرای مربوطه مانند وزیر کشور، اطلاعات و نیروهای انتظامی را به مجلس فرا می‎خواند.
وی ادامه داد: باید مشخص شود که یا این افراد از جایی حمایت می‌شوند، مورد نوازش قرار می گیرند و یا اگر مورد حمایت نیستند مشخص شود که چرا به رییس جمهور قانونی کشور که با پشتوانه عظیم مردمی رای آورده است در ملاء عام توهین و وحدت و همدلی ملت ایران را خدشه دار می‌کنند.
این عضو فراکسیون امید گفت: متاسفانه این افراد روز قدس را که نماد قدرت و وحدت ملت ایران است به روز آشوب و چالش برای وحدت مردم تبدیل کردند و این اقدام بدون شک اقدام علیه امنیت ملی و علیه منافع کشور است که باید قاطعانه با آن برخورد شود.
رحیمی جهان آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نسبت به حمله‌کنندگان به سفارت انگلستان و آشوب در سخنرانی حجت الاسلام سیدحسن خمینی در آرامگاه حضرت امام خمینی(ره) گفت: مقام معظم رهبری درخصوص چنین اقداماتی مواضع کاملا شفافی دارند و این اقدامات خلاف دستورات و منویات صریح ایشان است.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.