صفحه اصلی / مفرح‌ترین و هیجان انگیزترین مجموعه تفریحی تهران افتتاح می‌شود

مفرح‌ترین و هیجان انگیزترین مجموعه تفریحی تهران افتتاح می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  مجموعه برج هیجان شامل بلندترین و بزرگترین سرسره سقوط آزاد، سرسره موج خروشان و مجموعه جدید زیپ لاین ریلی (رول گرایدر) محصول کشور آلمان بوده که با همکاری مهندسان و متخصصان داخلی نصب و اجرا شده است.
از ویژگی‌های منحصر بفرد سرسره های سقوط آزاد و موج خروشان، می‌توان به ارتفاع ۲۴ متری و طول ۸۰ متری آن که بزرگ‌ترین، سریع‌ترین و مهیج‌ترین مجموعه در خاورمیانه است، اشاره کرد
برخورداری از بدنه تمام استیل باعث شده  که نیاز به‌وجود آب، در تکنولوژی این مجموعه نباشد، فلذا برای نخستین بار این سرسره‌ها خارج از محیط پارک آبی احداث  و این موجب شده است تا تمامی اعضای خانواده (خانم‌ها و آقایان) بطور همزمان و با هم، از مجموعه استفاده کنند.
همچنین از ویژگی‌های خاص اولین زیپ لاین ریلی (رول گرایدر) که با تکنولوژی پروازی-کنترلی همراه است، وجود ریل پر پیچ و خم و هیجان انگیز با طول ۱۲۰ متر است که افراد در ارتفاع حدود ۱۴ متری از سطح زمین با تجهیزات معلق، پرواز می‌کنند.
وجود ریل باعث هیجان و سرعت بالا شده که در مواقع سیستم شبیه‌ترن هوایی است، با این تفاوت که این بار خود افراد بدون کابین با هیجان بسیار بالا حرکت کرده و حس پرواز را تجربه می‌کنید.
این مجموعه که پس از استقبال ویژه علاقمندان در کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا و فرانسه، برای نخستین مرتبه در کشور ایران نصب می‌شود، دارای بالاترین استانداردهای اروپا از جمله Tuv آلمان بوده و همچنین طی بازرسی‌های مستمر و دقیق از ابتدای‌ روند تولید در کارخانه، تا نصب و اجرا در ایران، همگی مورد تأیید موسسه بازرسی و استاندارد ایران بوده و دارای گواهینامه بهره‌برداری از سازمان ملی استاندارد ایران هستند.
افتتاح این پروژه، در راستای ضرورت نیاز جامعه به تفریحات مدرن و سالم و نیز ایجاد شادی و نشاط در جامعه بوده که نتیجه آن کاهش استرس‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.
تمامی علاقمندان می‌توانند جهت استفاده از مجموعه برج هیجان به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) واقع در انتهای بزرگراه همت مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای مجموعه به شماره ۲۴۵۵۷ تماس حاصل فرمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.