چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / جزئیات زمان کار گمرک‌های افغانستان در ایام عید فطر

جزئیات زمان کار گمرک‌های افغانستان در ایام عید فطر

همچنین گمرک مرز بندر ابونصر فراهی مقابل پایانه‌ی مرزی ماهیرود در استان خراسان جنوبی هم از امروز ۴/۴/۹۶ لغایت جمعه ۹/۴/۹۶ تعطیل خواهد بود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، حمیدرضا درخشان رئیس اداره‌ی ترانزیت و امور بین‌الملل  این اداره کل با اعلام این خبر افزود:  طبق روال سال‌های  گذشته کشور جمهوری اسلامی افغانستان که برای عید سعید فطر معمولاً ۳ یا ۴ روز تعطیل رسمی داشتند و از طرفی به دلیل توقف‌های طولانی ناوگان باری  که روزهای گذشته در پایانه‌ی مرزی دوغارون داشتیم با هماهنگی و توافقات صورت گرفته مسئولین دو کشور امسال فقط اولین روز عید (امروز ۴/۴/۹۶) تعطیل است و بقیه‌ی روزها به روال عادی به ارائه‌ی خدمات در مرز خواهند پرداخت.
درخشان در خصوص تعطیلی دیگر مرزهای مشترک با کشور افغانستان خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام رئیس اداره‌ی خدمات بندر میل ۷۸ وزارت تجارت و صنایع جمهوری اسلامی افغانستان گمرک مرز بندر ابونصر فراهی مقابل پایانه‌ی مرزی ماهیرود در استان خراسان جنوبی هم از امروز ۴/۴/۹۶ لغایت جمعه ۹/۴/۹۶ تعطیل خواهد بود.
رئیس اداره‌ی ترانزیت و امور بین‌الملل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ادامه داد: شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی پیش‌بینی‌های لازم برای اعزام ناوگان به‌سوی این مرزها داشته باشند.
گفتنی است در حال حاضر شرایط در پایانه‌ی مرزی عادی بوده و تنها تعداد حدود ۲۰۰ دستگاه کامیون در پایانه‌ی مرزی آماده‌ی خروج از مرز  هستند که فردا پس از بازگشایی مرز به سمت کشور افغانستان خارج خواهند شد. ‌

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.