صفحه اصلی / «فصل نرگس» بدون تغییر اکران می‌شود

«فصل نرگس» بدون تغییر اکران می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنرآنلاین، سحر صباغ سرشت  درباره "فصل نرگس" به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تغییراتی که در نسخه اکران عمومی فیلم اعمال‌ شده است، گفت: فیلم هیچ تغییری نسبت به آنچه در جشنواره به نمایش درآمد ندارد، چرا که نگار آذربایجانی و من همه فکرها و مشورت‌های لازم را در مقطع قبل از حضور در جشنواره انجام دادیم. از آنجا که فیلم به لحاظ محتوایی مشکل ممیزی هم نداشت, نیازی به تغییر نبود.
صباغ سرشت افزود: ما سعی کردیم با توجه به این‌که فیلم در زمستان ۹۴ کلید خورد و در بهار ۹۵ نسخه ابتدایی آن آماده شد، آن را در حوزه‌های مختلف دوستان، همکاران و گروه‌های صاحب اندیشه و مخاطبان اصلی در نمایش‌های خصوصی کوچکی که داشتیم مورد ارزیابی قرار دهیم و از نظرات آن‌ها بهره‌مند شویم تا کار خودمان را با بهره‌مندی از نظرات مختلف بهتر و جذاب‌تر کنیم. این مهم، دستاورد خیلی خوب و جدی برای فیلم به همراه داشت و فیلم را از لحن روایی جذاب‌تری بهره‌مند ساخت از همین رو نیز امروز نیازی به تغییر در آن نمی‌بینیم.
 
 
فصل نرگس
وی همچنین درباره حضور "فصل نرگس" در جشنواره‌ها و اکران خارجی فیلم نیز بیان کرد: تقریباً تمام‌کارهایی که برای مراقبت "فصل نرگس" لازم بود انجام دادیم و قبل از جشنواره فیلم فجر این کارها انجام شد و به‌زودی کارهایش انجام و حضورش در کشورهای مختلف و جشنواره‌ها اعلام خواهد شد. هنوز جشنواره‌های خارجی جواب مشخصی به ما ندادند و در مرحله انتخاب هستند. بنابراین در این زمینه فعلاً نمی‌توانم اطلاع‌رسانی داشته باشم.
"فصل نرگس " دومین فیلم نگار آذربایجانی اثری پر بازیگر و پر لوکیشن است که قصه‌ای انسان دوستانه و عاشقانه را در قالب داستانی امیدبخش روایت می‌کند. فیلم اثری پر بازیگر است و از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر کشیده است.
 
 
فصل نرگس
یکتا ناصر، ریما رامین فر، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می‌روند و حضور چهره‌هایی همچون گوهر خیراندیش، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزا آقایی، شیرین اسماعیلی و شبنم گودرزی بازیگران "فصل نرگس " را تشکیل می‌دهند. همچنین رضا یزدانی، همایون ارشادی، علیرضا خمسه و ژاله صامتی درصحنه‌ای از فیلم به‌صورت افتخاری در نقش خودشان حضور دارند. حمیدرضا عارف سرمایه‌گذار و مجری طرح فیلم سینمایی " فصل نرگس " است و بنیاد سینمایی فارابی و موسسه فرهنگی، هنری آوای هنر سلامت نیز از فیلم "فصل نرگس "پس از ساخت و تولید با توجه به ارزش‌های موضوعی مفهومی و محتوایی فیلم حمایت کرده‌اند.
پخش داخلی فیلم سینمایی "فصل نرگس " بر عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.