چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و کشوری

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و کشوری

 با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، آشنایی جوانان و خانواده ها با نخبگان قرآنی کشور، ایجاد روحیه در جوانان و نوجوانان با کلام الهی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک گاز شهید مهاجر سرخس برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، حسن مردانی رییس دارالقرآن پالایشگاه خانگیران با اعلام اینکه این مراسم با حضور جمعی از مسئولین وزارت نفت، مدیران و کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و جمعی از مسئولین شهرستان سرخس برگزار شد گفت: در این مراسم نورانی قاریان ممتاز کشوری آقایان تقی پور قاری ممتاز مسابقات طلاب جهان اسلام، امیر حسین نامدار قاری نوجوان کشوری و علی فیضی نابغه نوجوان قرآنی کشور با صوت زیبا و دلنشین خود به تلاوت کلام ا… مجید پرداختند.
حسن مردانی افزود: همچنین گروه تواشیح اعوان المهدی به اجرای برنامه قرآنی پرداختند.
وی تصریح کرد: علی فیضی نوجوان نابغه قرآنی کشور از شش سالگی حافظ کل قرآن کریم شده است و در حال حاضر با ۱۲ سال سن علاوه بر تسلط بی نظیر حفظ کل قرآن، حافظ کل نهج البلاغه نیز می باشد.
این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری این‌گونه محافل با حضور قاریان بین‌المللی حرکتی بسیار ارزشمند در راستای انس با قرآن به عنوان مقدمه شناخت و عمل به قرآن است.
رییس دارالقرآن پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خاطر نشان ساخت: در این مراسم حدود ۵۰۰ نفر از مدیران، کارکنان و خانواده های انان و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف شهرستان سرخس حضور داشتند که برپایی این مراسم قرآنی با استقبال و تقدیر مسئولین شهرستان سرخس در این جلسه همراه شد

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.