صفحه اصلی / سه مجموعه ورزشی روستایی در قشم افتتاح شد

سه مجموعه ورزشی روستایی در قشم افتتاح شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایرنا، خانه ورزش روستایی رمچاه، گربدان و زمین چمن مصنوعی رمکان طی آیینی با حضور معاون توسعه ورزش همگانی و مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و سایر مسوولان استانی و شهرستانی شامگاه پنجشنبه در قشم به بهره برداری رسید و یک سالن ورزشی چند منظوره نیز کلنگ زنی شد.
رییس اداره ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم اعتبار اختصاص یافته برای هر یک از خانه های ورزش روستایی را ۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: دارت، شطرنج، فوتبال دستی و ده دنگا هم اکنون در این اماکن دایر است و در نظر داریم این خانه ها را توسعه داده و به تاتمی جهت توریج ورزش های رزمی نیز تجهیز کنیم.
فریدون نایبی افزود: زمین چمن مصنوعی روستای رمکان با بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به صورت مشارکتی احداث شده و به زودی نیز زمین هایی در روستاهای زینبی و کوشه افتتاح می شوند.
وی بیان کرد: سالن ورزشی زیرانگ نیز با یک هزار مترمربع و گنجایش ۶۰۰ تن حدود ۱۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن توسط خیرین تامین شده و پیش بینی می شود تا هفته دولت به بهره برداری برسد.
حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز با توجه به افتتاح ۲ خانه ورزش روستایی و راه اندازی ۲ خانه دیگر در آینده نزدیک از سوی وزارت ورزش و جوانان، متعهد شد چهار خانه ورزش روستایی در این جزیره احداث کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.