صفحه اصلی / پاسخ اقدام بچگانه تروریست‌ها داده شد

پاسخ اقدام بچگانه تروریست‌ها داده شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران با اشاره به پرتاب شش فروند موشک از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های تکفیری، اظهار کرد: براساس اطلاعات دقیق همه موشک‌های پرتاب شده به هدف‌های مشخص شده اصابت کرده و تلفات سهمگینی به دشمن وارد کرده است.
وی افزود: امروز ایران اسلامی در تولید موشک به خودکفایی رسیده و توان بالایی در قدرت نظامی و تسلیحاتی دارد.
نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: تروریست‌ها در یک اقدام مذبوحانه وارد سالن انتظار مردم در مجلس شورای اسلامی شده و آن جنایات را مرتکب شدند.
بروجردی اضافه کرد: مزدوران منطقه‌ای تروریست‌ها و آل سعود ضد اسلام و قرآن هستند و به سرنوشت صدام گرفتار خواهند شد.
وی بیان کرد: سرنوشت فرعونیان در انتظار گروه‌های تکفیری و استکباری است. به زودی شاهد از بین رفتن آنها خواهیم بود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رژیم غاصب صهیونیستی با داشتن سلاح‌های هسته‌ای در منطقه مقابل جبهه مقاومت درمانده است.
بروجردی با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که آینده متعلق به فلسطین و ملت‌های مسلمان است، اظهارکرد: امروز مواجه هستیم با دشمنی که به این میزان بی‌رحم است و نمونه آن در حرکت عربستان به عنوان کشور مدعی اسلام اما ضد جهان عرب و اسلام است که در طول دو سال هزار انسان بی‌گناه در یمن به خاک و خون کشیده شده‌اند.
وی افزود: این سنت شناخته شده الهی است، سرنوشت صدام در اوج اقتدار چگونه بود و این تکرار سرنوشت فرعون در تاریخ همین بوده است و امیدواریم شاهد از بین رفتن رژیم صهیونیستی باشیم .
نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: عربستان در یک کج‌راه‌ای حرکت می‌کند که فرجام خوبی را برای دولت و ملت این کشور ندارد و تهدید کشور ما کار درستی نیست؛ چراکه دیده شده پاسخ یک اقدام بچگانه تروریست‌ها چگونه داده شد.
بروجردی گفت: این موشک‌ها نه فقط قلب مرکز توطئه تروریست‌ها را نشانه گرفت بلکه پیام داشت که برخی از کشورها در تصورات واهی حرکت نکنند و جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی با کسی شوخی ندارد و توانمندی موشکی ما برای جنگ افروزی نیست بلکه برای بازدارندگی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.