صفحه اصلی / پرداخت تسهیلات به دانشجویان کارآفرین در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

پرداخت تسهیلات به دانشجویان کارآفرین در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سعید فرح‌بخش، با بیان این مطلب اظهار کرد: برای کیفیت‌بخشی بیشتر به مراکز علمی کاربردی استان برخی از آنها را حمایت می‌کنیم و برای مراکز با کیفیت پایین که به تذکرات داده شده عمل نکنند، نیز محدودیت‌هایی درنظر می‌گیریم.
وی اضافه کرد: به مراکز علمی کاربردی که در راستای فراهم‌سازی زیرساخت‌های تدریس و آموزش برخی از رشته‌ها اقدامی نکنند، مجوز پذیرش دانشجو در آن رشته‌ها داده نمی‌شود و تا زمانی که این مراکز اقدام به تهیه زیرساخت‌ها نکنند، اجازه پذیرش دانشجو نخواهند داشت.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان ادامه داد: وجود کارگاه‌ و آزمایشگاه برای برخی از رشته‌ها مانند فنی و مهندسی ضروری است و مراکزی که فاقد این فضاها باشند، در جذب دانشجو با محدودیت مواجه خواهند شد.
وی با اشاره به حمایت از ایده‌تاب‌ها، یادآور شد: به دانشجویان کارآفرینی که قصد ایجاد شرکت و اشتغالزایی دارند، تسهیلات با سود ۲ تا ۳ درصد پرداخت می‌شود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تأکید بر لزوم پیشرو بودن دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای کارآفرینی و مهارت‌آموزی، گفت: در این راستا کارگاه‌های حرفه‌ای و آموزشی مشاغل موردنیاز بازار به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.