چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ایده های گردشگری تجاری سازی می شوند

ایده های گردشگری تجاری سازی می شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، ایمان مهدی زاده دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی گردشگری در گفتگو اظهار داشت:  پس از برجام، گردشگری یکی از صنایع رو به رشد کشور است که در تولید ناخالص ملی نقش مهمی دارد. با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه گردشگری و تاکید رئیس جمهور برای رونق این صنعت و استفاده از پتانسیل های درآمدی گردشگری، نخستین نیاز جامعه ما به روز شدن تکنولوژی و ابزار بازاریابی است.
وی افزود: از این رو تصمیم گرفتیم نیازهای تکنولوژی را با سریع ترین روش های بومی تامین کنیم که استارتاپ ها بهترین گزینه به شمار می آیند.
مهدی زاده عنوان کرد: دو شرکت که در این زمینه فعال هستند و در راستای دانش بنیان شدن قدم برداشته اند تا در مسیر توسعه کشور با شعار«پلی می سازیم میان دانش و صنعت گردشگری»، توسعه زیرساخت های گردشگری و آی تی را در دستور کار خود قرار دهند.
به گفته وی، نیاز سنجی گردشگری و معرفی طراحان و ایده پردازان به سرمایه گذاران این عرصه از برنامه های در دست اقدام این دو شرکت بخش خصوصی محسوب می شود. محورهای این رویداد کارآفرینی حوزه گردشگری؛ گردشگری و اقامت، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری مجازی و گردشگری و تفریح است و طرح های مرتبط با این محورها گزینش می شوند.
دبیر اجرایی نخستین استارتاپ دموی گردشگری با بیان اینکه برای بخش داوری از فناوران کارآفرین و مدیران موفق حوزه های گردشگری و آی تی استفاده خواهد شد، اظهار داشت: این رویداد با همت اتاق بازرگانی ایران و کمیسیون گردشگری اتاق برگزار و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه خواهد یافت.
وی افزود: به زودی برنامه برگزاری ۱۰ استارتاپ گردشگری با محورهای متعدد در شهرهای مختلف ایران توسط بخش خصوصی اعلام می شود.
مهدی زاده گفت: این رویداد با حمایت فن بازار ملی ایران، حمایت پارک فناوری پردیس و بخش خصوصی برگزار می شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.