صفحه اصلی / تروریسم صهیونیستی بدخیم‌ترین نوع تروریسم در جهان است

تروریسم صهیونیستی بدخیم‌ترین نوع تروریسم در جهان است

به گزارش کسب و کار نیوز ب هنقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز جهانی قدس در دانشگاه تهران گفت: شما بار دیگر در روز قدس به ندای امام رحمت الله لبیک گفته و صحنه با شکوه غیرت دینی را به رخ جهانیان کشیدید.

وی افزود: در حافظه تاریخ ماجرایی شوم تر از ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم که در ایجاد و شکل دهی آن جنایاتی را انجام دادند و یک ملت را آواره نمودند که در تاریخ نظیر ندارد، تاسیس این رژیم نقطه آغاز ماجراجویی در منطقه شده است و کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده است.

لاریجانی با بیان اینکه ملت های مسلمان با یک دسیسه مواجه هستند، گفت: یهود در ایران زندگی می کنند اما از صهیونیست ها بی زار هستند.

لاریجانی گفت: قدس قبله نخست مسلمانان است، پس از تحول قبله مسلمانان از بیت‌المقدس به سمت مکه، باز قدس برای مسلمانان محترم ماند، معراج پیامبر (ص) در قدس بوده و از بیت المقدس عروج انجام شد، سرزمین قدس خاستگاه پیامبران بوده، پیامبران بسیاری در آنجا زیست کرده و مدفون هستند.

وی ادامه داد: وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت داعش را ما به وجود آوردیم، اینها در افغانستان جنایت‌های بسیاری کردند و امروز از جبهه النصره حمایت می‌کنند چون فرزند صهیونیست‌هاست.

وی با استناد به آیات قرآن کریم گفت: خداوند در مورد فرعون طاغی می فرماید که اگر وی از خداوند یاری می طلبید خداوند به او یاری می رساند. براساس روایات فرعون در هنگام غرق شدن رو به حضرت موسی گفت ای موسی به من یاری بده اما حضرت موسی از فرعون روی برگرداند. در این هنگام، خداوند به موسی وحی کرد که ای موسی تو به فرعون یاری نرساندی و او را کمک نکردی زیرا آفریدگار و خالق او نبودی.خداوند می فرماید اگر او از من یاری می خواست یاری اش می کردم. ما از چنین خداوند رئوفی خاضعانه می خواهیم که در ایام باقی مانده رمضان حاجات همه مومنان به ویژه ملت ایران اسلامی را برآورده سازد.

 لاریجانی گفت: ملت ایران بار دیگر در روز قدس به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و صحنه ای باشکوه از غیرت دینی مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی و صهیونیسم به رخ جهانیان کشیدید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حافظه قرن اخیر پدیده ای شوم تر از ماجرای تاسیس رژیم صهیونیستی نداشته ایم. هم ایجاد آن براساس یک نقشه شیطانی بود، هم در جریان شکل گیری آن جنایاتی نظیر جنایات دیریاسین، کشتار غزه، کشتار کفر قاسم، کشتار صبرا و شکیلا، کشتار حرم ابراهیمی، کشتار قانا را مرتکب شدند، و در این مسیر این جنایات و آواره کردن یک ملت از سرزمین خود در تاریخ نظیر ندارد.

وی افزود: تاسیس رژیم صهیونیستی نقطه آغاز ماجراجویی های گسترده در خاورمیانه شده است. امروز دست رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریست ها علنی شده است آنها کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده اند لذا ملت های مسلمان با پدیده ای تبهکار مواجه هستند.

رئیس مجلس گفت: مسلمانان با پدیده ای تبهکار به نام صهیونیسم مواجه هستند که گرچه خود را متکی به یهود کرده اما این تنها یک دستاویز است و یک دسیسه استعماری قلمداد می شود.

وی در ادامه گفت: قدرت های بزرگ با این ترفند قصد داشتند ملل مسلمان را درگیر کنند وگرنه قوم یهود با آزادی در ایران زندگی می کند و صهیونیست ها از این موضوع بیزار هستند.

لاریجانی گفت: یهودیانی در جهان زندگی کرده که از وجود رژیم صهیونیستی متنفر هستند و آنها را محکوم می کنند. اینکه امام(ره) بارها فرمودند "مسلمانان متحد شوید، جنایتکاران چپ و راست را که در راس آنها آمریکا است قطع کنید و اسرائیل را ریشه کن کنید" از آن جهت است که اشغالگران سرزمین فلسطینی، یک غده سرطانی در منطقه ایجاد کرده اند که برای همیشه مسلمانان را درگیر نگه دارند.

وی تصریح کرد: امروز همچنان با پدیده شوم رژیم صهیونیستی مواجه هستیم؛ صهیونیسم جنبشی است که هدف آن بازگرداندن قوم یهودیان به وطن خود که به دروغ آن را فلسطین انتخاب کردند، می باشد.

لاریجانی گفت: اصلاح سرزمین قوم یهود تا قبل از قرن نوزدهم مطرح نبود، پس از کنگره اول صهیونیسم در سال ۱۸۹۷ میلادی در شهر بال عملاً به این نظریه سامان دادند و آن شکل اجرایی پیدا کرد. هرتزل کنگره اول صهیونیسم را شکل داد و اعلامیه بال فور توسط انگلستان صادر شد. عملا صهیونیسم به یک جنبش سازمان یافته تبدیل شد.

وی تاکید کرد: چگونگی تشکیل جنبش صهیونیستی دارای ابعاد شومی است. آنها ادعا کردند که قوم یهود، قوم برتر است. صهیونیست ها با دستاویز قرار دادن عباراتی از تورات که یهود را قوم برگزیده و خاص معرفی می کند برداشتی ایجاد کردند که مقصود از برگزیدگی قوم یهود همان قوم برتر است.

رئیس مجلس در ادامه افزود: آنها ادعای برتری قوم یهود را گسترش دادند تا جایی که برتری قوم یهود ربطی به خیر و شر و طاعت و معصیت ندارد، به این معنی که حتی اگر یهودیان مرتکب گناه شوند برگزیدگی آنها ساقط نمی شود.

لاریجانی گفت: بنگوریان که بعدا نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد، می گوید دولت اسرائیل دولتی است که بر قوم گنج تسلط دارد و به همین دلیل توانایی آن را دارد که راهنمای همه ملت ها باشد.

وی در تشریح توطئه برتر سازی قوم یهود گفت: مهاجرت نخستین محور اقدامات هرتزل بود به نظر او یهودیان باید به سرزمین موعود مهاجرت می کردند، لذا می گوید اقامت در سرزمین های اشغالی به منزله ایمان است زیرا کسی که در این سرزمین زندگی می کند می تواند مومن شمرده شده ولی آن کسی که بیرون از این سرزمین است انسانی است که هیچ خدایی ندارد.

رئیس مجلس در ادامه گفت: محور دوم اقدامات هرتزل ایجاد ارتش دفاعی اسرائیل است. وی برای تحقق این امر با یهودیانی که در اروپای شرقی حضور داشتند؛ گروه های کشتار دسته جمعی را آموزش و سازماندهی کردند. همین گروه اولین هایی بودند که به سرزمین فلسطینی کوچ داده شدند تا با جنایت وحشیانه رعب و وحشت در فلسطین ایجاد کنند و مردم این سرزمین را آواره و از سرزمین خود اخراج کنند.

لاریجانی گفت: سومین محور اقدامات هرتزل ادعای نبوغ یهود بود آنها این فکر را ترویج کردند که یهودیان از نبوغی برخوردارند که می توانند دنیا را اداره کنند. سوال اساسی این است که این قوم برتر چند نفر هستند که می خواهند دنیا را نجات دهند براساس آمار ظرف چند دهه اخیر کل جمعیت آنها بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر بوده است.

وی گفت: ادعای دیگر آنها این است که تمام مراکز تصمیم گیری دنیا و منابع اقتصادی باید در کنترل صهیونیست ها و یهودیان باشد؛ به همین دلیل است که پدیده صهیونیسم یک پدیده شیطانی توسعه گرا در سطح بین الملل است.

رئیس مجلس با بیان اینکه توسعه طلبی صهیونیست ها اختصاص به یک منطقه یا یک موضوع خاص نمی باشد، گفت: نماینده کنگره صهیونیستی می گوید که اسرائیل بزرگ یک سرزمین بدون مرز است و مرزهایی که آنها متصور بودند در این حدود بود که کشور پهناوری است از غرب به سوئیس، از شرق به خاک عراق می رسد وآنها خود را مالک اصلی خاورمیانه می دانند.
وی با اشاره به اینکه دفع ظلم به یک ملت، مسئولیت‌پذیری مسلمانان نزد خدا را نشان می دهد، ادامه داد: تمام تلاش غرب در چند دهه اخیر این بوده که مسلمانان نسبت به مسئله فلسطین دچار خواب‌آلودگی شده و برای این کار در چارچوب طرح‌های سازش عمل کردند؛ بخصوص بعد از چند جنگ ناموفق به دنبال فراموشی مسئله سرزمین وحی و ظلم به مردم  فلسطین بودند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام (ره) با بیانات مکرر خود به دنبال آن بودند که افشاگری کرده تا ملل مسلمان بیدار شوند و دچار غفلت از مسئولیت خود نباشند. رهبری نیز در تأکیدات خود نسبت به مسئله فلسطین به دنبال شناخت مسئولیت مسلمانان نسبت به مسئله قدس هستند.
لاریجانی با اشاره به اینکه وجهه مهم حمایت از قدس این است که رژیم صهیونیستی مادر تروریست‌ها گفت: هیچ جریان تروریستی یک ملت را آواره نکرده، میلیون‌ها مسلمان فلسطینی آواره شده در کارنامه هیچ گروه تروریستی نیست.
وی ادامه داد: خشونت‌بارترین اقدامات تروریستی را رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، تروریسم صهیونیستی بدخیم‌ترین نوع تروریسم در جهان است و داعش از نسخه تروریستی صهیونیست برداشته شده است، کدام گروه تروریستی چنین جنایاتی را انجام داده است!؟
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مرزهای بیرونی هم رژیم صهیونیستی صدها ترور انجام داده است، از شخصیت‌های فلسطینی و غیرفلسطینی به دست صهیونیست‌ها کشته شدند. حتی یاسر عرفات با همه سازش‌هایی که داشت، به روش‌های جدید توسط رژیم صهیونیستی از پا درآمد، شهدای هسته‌ای ما هم به دست صهیونیست‌ها ترور شدند. حال با این شرایط رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید امنیت اسرائیل، امنیت ماست.
لاریجانی تصریح کرد: آمریکا، ملت ایران را محکوم به حمایت از تروریسم می‌کند، این خجالت‌آور است. ملت ما پس از پیروزی انقلاب تاکنون همیشه درگیر با تروریست‌ها بوده، ۱۷ هزار شهید ترور داریم، شخصیت‌های بزرگ نظام ما ترور شدند و امروز آمریکا نام منافقین را از لیست تروریست‌ها خارج کرده است.
وی ادامه داد: سعودی ها بارها روسای جمهور آمریکا را تشویق برای حمله به ایران کرده اند، اخیرا وزیر خارجه قبلی آمریکا در کنفرانسی اعلام کرد شاه سعودی به ما مرتب توصیه می کرد که علیه ایران جنگ به راه بیاندازید، وزیر دفاع اسبق آمریکا گفته است ملک عبدالله شاه سعودی بارها ما را تشویق می کرد که ایران سر مار است و این سر مار را بزنید.

لاریجانی تاکید کرد: یکی از شاهان منطقه به ما گفت بوش پسر در سفری به کشور ما به تحریک سعودی ها گفت باید به ایران حمله کنیم این امیر یا شاه به بوش گفت من نصیحتی به شما دارم با ایران درگیر نشوید زیرا این ها شیعه هستند و ول نمی کنند و شما در باتلاق گیر می کنید؛ ۱۴۰۰ سال پیش یکی از پیشوایانشان را کشتند(مقصود امام حسین (ع) بود) این ها هر سال عزاداری می کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: باید اعلام کرد که آن ها این مسئله را به خوبی فهمیدند ؛ امام حسین (ع) که همه هستی ما است و قطعا شیعیان، ظالم را رها نمی کنند؛ این یک فضاحت برای آمریکا است که در دوره انتخابات ریاست جمهوری چون سعودی ها از رقیب آن حمایت می کردند بارها اعلام کردند که سعودی ها منشا تروریست هستند اما بعد به خاطر شرکت در کنفرانس قلابی ریاض و اخاذی چند صد میلیاردی از این کشور این رژیم قبیله ای را حمایت کردند.
رئیس قوه مققنه افزود: حالا می بینیم در این روزها چگونه به صورت کاملا غیردموکراتیک قدرت را جا به جا کردند و با پررویی ایران را محور حمایت از تروریست اعلام کردند بعد دعوای دیگری با قطر راه انداختند به گونه ای که آمریکا ابتدا قراردادی در زمینه فروش هواپیما با قطر بست و یک مرتبه مانور مشترک گذاشتند و مسایل فراموش شد حال این وضع قدرت جهانی است که مدعی مدیریت جهانی را دارد، که مثل دزدان سرگردنه دنبال چپاول کشورهای اسلامی هستند.
وی ادامه داد: رسوا ترین حکومت امروز حکومت آمریکا است که بی پروا با هر حکومت قبیله ای می سازد تا اموال آنها را بگیرد؛ حالا ملت ایران حق دارد بگوید که هرچه فریاد دارد به سر آمریکا می زند.
لاریجانی تاکید کرد: روشن است که این وضع دوام ندارد؛ ملت ایران راه روشنی را دنبال می کند، حال اگر ما با تروریست مبارزه می کنیم و هزینه آن را می دهیم با استراتژی عمیقی این کار را می کنیم تا هم امنیت کشور خود را حفظ کنیم و هم تروریست کور را که آبروی مسلمانان را برده از بین ببریم ما در این راه راسخ هستیم و هرکجا چه در داخل کشور و چه در خارج مرزها، تروریست های جنایتکار را دنبال می کنیم و عملیات موشکی اخیر علیه تروریست ها گوشه ای از اقتدار ملت ایران بود که به خوبی هم انجام شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: ما پاسخ اقدامات سنا و کنگره آمریکا علیه ملت را با قاطعیت در صحنه های مختلف خواهیم داد؛ ملت ایران ملتی انقلاب، غیرتمند و با رهبری هوشمند و با صلابت است و در پیگیری اهداف انقلاب اسلامی با جدیت و قاطعیت عمل می کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.