صفحه اصلی / جزئیات جلسه کارگروه راهبردی توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

جزئیات جلسه کارگروه راهبردی توسعه مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیل حافظی در نخستین جلسه راهبردی توسعه مدیریت که با حضور خانم بحرکاظمی نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای این کارگروه در محل ساختمان فلسطین این اداره کل برگزار شد، گفت: جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت با هدف طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری تشکیل می‌شود که ریاست آن نیز بر عهده مدیران کل دستگاه‌های اجرایی است.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: کارگروه راهبردی توسعه مدیریت شامل ۱۳ کمیته است که از آغاز سال ۹۶ تاکنون ۸ جلسه از آن‌ها با حضور اعضای مربوطه برگزار و ۶۳ دستورکار نیز مصوب شده است.
حافظی بیان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی نیز از برگزاری جلسات کمیته‌ها توسط همکاران ما در اداره کل انجام شده است.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: شناسایی آسیب‌های اداری و گلوگاه‌های فساد و ارائه راهکارهای مناسب و کارشناسانه برای رفع آن‌ها و همچنین بررسی بسترهای موجود جهت افزایش هر چه بیشتر سطح خدمات ارائه شده به مردم از جمله موضوعات مورد نظر در این کمیته و کارگروه‌ها است.
وی همچنین در ادامه گفت: از دیگر موضوعات مورد پیگیری در این ساز و کار ارزیابی عملکرد کارکنان و تفویض اختیارات به ادارات شهرستان جهت انجام سریع‌تر امور و پاسداشت حقوق شهروندی است.
اسماعیل حافظی عنوان کرد: این برنامه و اقدامات در دبیرخانه مرکزی تحول اداری اداره کل مورد بررسی و رصد قرار می‌گیرد.
وی در پایان با اشاره به تهیه شناسنامه پرسنلی برای همکاران اداره کل یادآور شد: مدیران و روسای ادارات باید وضعیت آموزشی پرسنل مجموعه خود و همچنین نیازسنجی‌های آموزشی مورد نیاز در حوزه‌های متبوع را جدی گرفته و با اقدام به موقع در این خصوص علاوه بر افزایش سطح توانایی و آگاهی مجموعه تابعه جهت انجام امور، مقدمات ارتقای شغلی همکاران خود را نیز فراهم نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.