صفحه اصلی / صادرات و واردات ۱۸۲ میلیون دلاری کالا از گمرک منطقه ویژه کاوه

صادرات و واردات ۱۸۲ میلیون دلاری کالا از گمرک منطقه ویژه کاوه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، مهدی میراشرفی با اشاره به میزان صادرات و واردات این شهرستان در دو ماهه نخست امسال افزود: با توجه به اینکه صادرات و واردات ساوه از طریق گمرک ساوه و گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه انجام شده که در این مدت در صدور دو هزار و ۱۱۷ اظهارنامه، ۷۵۳ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۱۲۷ کیلوگرم کالا به ارزش ۶۷ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۳۸ دلار معادل دو هزار و ۱۹۹ میلیارد و ۳۶۰ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۵۹ ریال از طریق گمرک ساوه به کشورهای دیگر صادر شده است.
میراشرفی گفت: همچنین در این مدت ۷۴ هزار کیلوگرم کالا در صدور یک اظهارنامه به ارزش ۱۹ هزار و ۹۸۰ دلار معادل ۶۴۸ میلیون و ۹۱ هزار و ۲۶۰ ریال از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه به خارج از کشور صادر شده است.
وی افزود: میزان واردات گمرک ساوه هم در این مدت با صدور ۲۴۸ا ظهارنامه ۱۸ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۵۲ کیلوگرم کالا به ارزش ۴۷ میلیون و ۴۹ هزار و ۸۲۷ دلار معادل یک‌هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۸۲۴ ریال است.
مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: عمده کالاهای صادراتی گمرک ساوه در اردیبهشت ۹۶ براساس ارزش دلاری شامل هیدروکربن سبک -هیدروکربن سنگین -رانی – شیشه  و آینه – بلورجات و  عمده کالاهای وارداتی گمرک ساوه در اردیبهشت ۹۶ براساس ارزش  دلاری  شامل قوطی آلومینیومی – خط  تولید – مغز  تخمه – کنسانتره -کویل آلومینیومی است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.