صفحه اصلی / رشد ۱۸ درصدی تخلیه انواع کالای غیر نفتی در بندر امیرآباد

رشد ۱۸ درصدی تخلیه انواع کالای غیر نفتی در بندر امیرآباد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، علی خدمتگزار افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان ۳۶۶ هزار و ۲۵۱ تن انواع کالای غیر نفتی در بندر امیرآباد تخلیه شده است.
در سه ماهه نخست امسال تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندر امیرآباد ۱۸ درصدنسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.
خدمتگزار گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان ۳۶۶ هزار و ۲۵۱ تن انواع کالای غیر نفتی در بندر امیرآباد تخلیه شده است.
وی افزود: طی ۳ ماهه نخست سال جاری، در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵، تخلیه غلات در این بندر با افزایش مواجه بود ، به طوری‌که جو با ۹۲ درصد رشد از ۸۶ هزار و ۷۳۳ تن در سه ماهه نخست سال گذشته به ۱۶۶ هزار و ۵۶۲ تن در سال جاری و ۹۸ هزار و ۴۱۹ تن ذرت نیز با ۱۷ درصد رشد در این بندر تخلیه گردید .
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ادامه داد: تخلیه محصولات کشاورزی و دامی در این بندر در این مدت از ۸ هزار و ۹۵۸ تن با ۱۵۹ درصد رشد به ۲۳ هزار و ۱۸۳ تن رسید.
خدمتگزار افزود: در سه ماهه نخست امسال ۲۵ هزار و ۹۹۵ تن روغن نباتی و حیوانی با ۵۲۴ درصد رشد ، ۵ هزار و ۸۳۶ تن سویا و هزار و پانصد و نه تن کاغذ و مقوا با رشد صد درصدی و همچنین ۸۳ تن ماشین آلات با رشد ۱۱۳ درصدی در بندر امیر آباد تخلیه شد .
وی در ادامه از فلزات، چوب و تخته، قطعات و لوازم یدکی، مصنوعات فلزی و کالاهای کانتینری به عنوان دیگر کالاهای غیر نفتی که تا پایان خرداد ماه سال جاری در این بندر تخلیه شده اند یاد کرد .

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.