صفحه اصلی / واگذاری امور به بخش خصوصی در راس برنامه ها باشد

واگذاری امور به بخش خصوصی در راس برنامه ها باشد

 باید حمایت ویژه ای از بنگاه های کوچک و متوسط از جمله صنوف تولیدی داشته باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، پیام بهرامی در گفت وگو  به مناسبت روز اصناف (اول تیر)  افزود:  دولت تدبیر و امید در شروع کار  توجه بیشتر به بخش خصوصی و واگذاری کار به بخش مردمی را مطرح کرد اما آنچه انتظار بخش خصوصی و اصناف بود اتفاق نیفتاد. اکنون از رییس جمهور می خواهیم در دولت دوازدهم به بخش خصوصی واقعی اقتصاد و مطالبات به  حق جامعه اصناف کمک کند.
وی تصریح کرد: شرایط رکود و تحریم سال های گذشته ، دسترسی نداشتن به بازارهای جهانی، کاهش میزان تولید و صادرات داخلی باعث تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای صنفی و کاهش درآمد صنوف شد و به نوعی بازار از رونق افتاده و این بازار نیمه جان نیاز به احیای مجدد دارد و باید دولت دوازدهم نگاهش را از بازار دریغ نکند.
بهرامی ضمن ضروری برشمردن مزیت ها و نقش بنگاه های کوچک در اقتصاد افزود: تقویت بنگاههای کوچک و خرد مورد تاکید همه مقام های عالی نظام است، از این رو ضروری است برای تحقق برنامه رشد اقتصادی کشور، تیم اقتصادی و کارشناسی دولت دوازدهم اهتمام لازم را داشته باشد.
وی بر لزوم توجه ویژه به بهره وری را در دولت دوازدهم مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم تا به بهره وری مطلوب در همه بخش ها برسیم .
بهرامی اظهار کرد: بخش بازرسی و نظارت اتاق اصناف نیز برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر نیاز به تخصیص اعتبارات و امکانات دارد که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.