صفحه اصلی / انتقاد از بی‌دقتی در انتخاب ذیحسابان در شهرداری

انتقاد از بی‌دقتی در انتخاب ذیحسابان در شهرداری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی در سیصدو پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور انتخاب ذی‌حسابان در شهرداری را بدون دقت خواند و گفت: براساس مصوبه ۱۸/۳/۸۶ ذی‌حسابان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در یک رشته مرتبط (اقتصادی و مالی) با پنج سال سابقه کار و یا مدرک کارشناسی در یک رشته مرتبط (اقتصادی و مالی) با ۱۰ سال سابقه کار باشد اما رزومه عده‌ای از این ذی حسابان با مصوبه مذکور هیچ سنخیتی ندارند. دوستان در شهرداری باید در انتخاب ذی‌حسابان دقت بیشتری کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه ما گاهی چاره‌ای جز دست بلند کردن نداریم اما این دست بلند کردن‌ها حق‌الناس است اما به نظر من عمل ما فقط شعاری است. من نماینده مردم هستم و برای مردم کت در می‌آورم و پیراهن پاره می‌کنم.،
او با اشاره به اینکه دراین رابطه نامه‌ای به فرمانداری ارسال کرده است گفت: من در این زمینه برای بررسی دقیق رزومه ذی حسابان و تطبیق آن با مصوبه نامه‌ای به فرمانداری داده ام.
این عضو شورای شهر در ادامه سخنانش به انتقاد از مناظره‌های ریاست جمهوری پرداخت و گفت: مشخص نشد چه کسی دراین مناظره‌ها راست یا دروغ می‌گفته، فقط افکار مردم مشوش شد و دریایی از تهمت‌ها زده شد.
چمران رئیس شورای شهر در واکنش به سخنان جدیدی در مورد مناظره‌های انتخاباتی گفت: وظیفه شما اظهارنظر درباره مناظره آن هم در جلسه علنی شورای شهر نیست.
جدیدی پاسخ داد: پس چرا این موضوعات را پشت عکس‌های سلفی من قایم می‌کنید.
چمران همچنین درمورد پرونده املاک شهرداری اظهار کرد: من شخصاً پیگیر این موضوع هستم. پرونده املاک در دادگاه است و من با دادستان در این مورد دیداری داشتم و منتظر تصمیم قوه قضائیه هستیم اما سعی کنید وقت خود را صرف مسائلی که ربطی به صحن شورا ندارد مطرح نکنید.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.