صفحه اصلی / ۳۰ مخزن آب‌رسانی اضطراری در تهران تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

۳۰ مخزن آب‌رسانی اضطراری در تهران تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد پرورش" این خبر را در آیین بهره‌برداری از نخستین مخزن و سامانه آب‌رسانی اضطراری کشور در محله زرگنده تهران عنوان کرد و گفت: طرح بلندمدت ما ساخت این مخازن در ۳۵۲ نقطه تهران است تا در هر محله در زمان وقوع حوادث طبیعی، آب بهداشتی در روزهای ابتدایی وقوع حادثه در اختیار شهروندان قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ساخت این مخازن را برای تامین آب شرب و بهداشتی شهروندان در هنگام وقوع حوادث طبیعی همانند زلزله مهم ارزیابی کرد و گفت: ساخت این مخازن یکی از مواد هشت‌گانه طرح جامع آب‌رسانی اضطراری تهران است.
او درباره مشخصات این مخزن گفت: مخزن آب‌رسانی اضطراری زرگنده برای ۱۱ هزار نفر در سه روز ابتدایی به ازای هر نفر سه لیتر در روز آب تامین می‌کند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران هم‌چنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی در زمان وقوع زلزله را مهم خواند و اظهار داشت: ما بحث فنی و ساخت‌وساز این مخازن را انجام می‌دهیم، اما مدیریت و بهره‌برداری از این مخازن در زمان وقوع حوادث بر عهده شوراهای محلی و ظرفیت‌های مردمی است و باید در این زمینه کار فرهنگی صورت گیرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

داخلی سازی ۹۰ درصد از تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان

به گزارش کسب و کار نیوز ، ارسلان رحیمی مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.