صفحه اصلی / دورخیز آزاد و فرنگی‌کاران جوان برای فتح فنلاند

دورخیز آزاد و فرنگی‌کاران جوان برای فتح فنلاند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، تیم کشتی آزاد جوانان با هدایت تقی اکبرنژاد و فرنگی کاران جوان با سرمربیگری حمید باوفا توانستند در یک آزمون قاره ای نتایج خوبی کسب کنند. قهرمانی شاگردان اکبرنژاد در آسیا با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز رقم خورد و فرنگی‌کاران جوان هم توانستند با دستاوردی مرغوبتر و با ۵ طلا و ۲ نقره بر سکوی قهرمانی بایستند.
اما این پایان کار کشتی‌گیران جوان نیست و این آینده‌سازان باانگیزه باید بزودی در آوردگاه جهانی به مصاف رقبای خود بروند. حریفانی به مراتب قدرتمندتر از رقبای آسیایی که عمدتا چیزی برای درخشش در میدان جهانی ندارند.
طبق برنامه قرار است رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان جهان در روزهای ۱۰ تا ۱۵ مردادماه در شهر تامپره فنلاند برگزار شود که به همین دلیل کشتی گیران جوان کشورمان نیز بدون از دست دادن زمان باقیمانده تا این مسابقات از روز دوم تیرماه وارد اردو خواهند شد.
آنچه مسلم است آزاد و فرنگی کاران جوان ایران توانستند در رقابتهای قهرمانی آسیا نمره قبولی بگیرند، اما آزمون اصلی آنها در فنلاند است و باید برای ادامه مسیر پیشرفت و موفقیت، عملکرد خوبی در جهانی داشته باشند. ملی پوشان اعزامی به این مسابقات به خوبی می دانند در صورت ادامه درخشش و پیشرفت می‌توانند حتی مسافر المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم شوند. از سویی دیگر فدراسیون کشتی هم بارها ثابت کرده، جرات ریسک‌پذیری و اعتماد به جوانان را دارد و همین مساله امید و انگیزه این کشتی‌گیران برای تلاش بیشتر را دوچندان خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.