صفحه اصلی / اعلام نظر درباره لو رفتن سوالات امتحانی به عهده مراجع ذی صلاح است

اعلام نظر درباره لو رفتن سوالات امتحانی به عهده مراجع ذی صلاح است

درباره لو رفتن سئوالات نهایی مطرح شده به عهده مراجع ذی صلاح است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، عبدالرسول عمادی روز دوشنبه اظهار داشت: مرکز سنجش آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی امر امتحانات تمام اقدامات و تلاش خود را در راستای حفظ امنیت و صحت برگزاری آن به عمل آورده است. 
وی ادامه داد: آنچه در فضای مجازی مبنی بر لو رفتن سوالات امتحانی دانش آموزان به آن پرداخته شده در حد شایعات و سوءاستفاده از شرایط بوجود آمده در راستای امیال خاص است.
رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امر امتحانات همواره برای آموزش و پرورش بسیار مهم و از حساسیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: این مرکز ضمن احترام به دغدغه اولیا و دانش آموزان، پیگیر مطالب منتشره در فضای مجازی بوده و مستندات خود را در اختیار مراجع مسئول قرار داده است.
امتحانات نهایی تمامی مقاطع در سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ به پایان رسید، این در حالیست که در طول برگزاری امتحانات به روش های مختلف و از طریق فضای مجازی خبری دست به دست شد مبنی بر اینکه سوالات برخی دروس قبل از آغاز امتحانات خرید و فروش شده و بسیاری از دانش آموزان از این روش به سوالات دسترسی پیدا کرده اند.
این مساله حرف و حدیث های بسیاری بدنبال داشته به گونه ای که والدین و دانش آموزان نسبت به این موضوع و آنچه که آن را فقدان برقراری عدالت آموزشی می دانند، گله مند بوده و خواستار پاسخگویی مسوولان آموزش و پرورش و متولیان ذیربط و مراجع قضایی در خصوص صحت و سقم این اخبار هستند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.