صفحه اصلی / کارگاه آموزشی آشنایی با پنجره واحد تجارت فرامرزی

کارگاه آموزشی آشنایی با پنجره واحد تجارت فرامرزی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، این کارگاه آموزشی ویژه صاحبان کسب‌و‌کار، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اعضای اتاق تهران برگزار می‌شود و در آن سرفصل‌هایی چون اصول و مبانی ترانزیت داخلی و خارجی، انواع اظهارنامه، ثبت مانیفست الکترونیکی، ثبت ترخیصیه، ارتباط با سازمان‌های همجوار، ارزش‌گذاری گمرکی، عدل‌بندی الکترونیکی، فرآیندهای ترخیص کالا و … در رویه‌های صادرات و واردات به مخاطبان آموزش داده می‌شود.
مدت این کارگاه آموزشی که در ساختمان شماره دو اتاق تهران برگزار می‌شود، ۸ ساعت آموزشی است که در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ برپا می‌شود. شروع این دوره نیز از پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه ۹۶ برنامه‌ریزی شده است.
مدرس این دوره آموزشی حبیب‌اله نجاتی‌زاده است که سوابق اجرایی زیادی در سرپرستی گمرکات مختلف دارد و معاونت مدیریت اطلاعات گمرکی دفتر فناوری اطلاعات گمرک ایران را نیز برعهده داشته است.
فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران که علاقه دارند در این دوره آموزشی شرکت کنند می‌توانند با دریافت و تکمیل فرم ثبت‌نام براساس داده‌های فرم، در این دوره حضور یابند. هم‌چنین علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز آموزش اتاق تهران و با شماره تلفن ۸۸۱۰۷۷۳۲ و ۸۸۱۰۷۷۲۳ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.