صفحه اصلی / تابستان و غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد کارآفرینی

تابستان و غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد کارآفرینی

 اظهار داشت: در راستای شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه ۶۰ هزار نفر ساعت آموزش در حوزه‌های اقتصاد خرد صورت گرفته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، وی ادامه داد: با توجه به لزوم پرورش خلاقیت دانش‌آموزان، برنامه‌هایی در حوزه مدیریت کارآفرینی و خود اشتغالی در نظر گرفته شده که در قالب اردوهای تابستانی اجرایی خواهند شد.
فیض با تأکید بر تأثیرات عمیق آموزش‌های بازی محور، خاطر نشان کرد: کارآفرینی، مدیریت پول و سرمایه‌گذاری با استفاده از پول توجیبی، برنامه‌های اصلی هستند که به صورت «بازی‌واره» در طول اردوهای تابستانی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه این آموزش‌ها در کنار آموزش‌های قرآنی و معرفتی است، گفت: در حوزه فرهنگ‌سازی دانش‌آموزی، تا کنون مسئله اقتصاد نادیده گرفته شده است در حالی که در ۶ سال گذشته نامگذاری سال‌ها با موضوع اقتصادی بوده و نشان می‌دهد که این مسأله از دید رهبری معظم انقلاب تا چه اندازه با اهمیت است.
وی افزود: سازمان دانش‌آموزی اولین گام برای ایجاد فرهنگ اقتصادی در کشور را امسال برداشته و امیدواریم در سال‌های آتی نیز با استفاده از تجربیات این دوره، گام‌های موثر و بزرگتری را در این راستا طراحی کنیم.
فیض ادامه داد: در همین راستا، برنامه دیگری نیز در دست طراحی است که ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم است و ۴ هزار نفر از آنها در حوزه کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تحت پوشش قرار می‌گیرند؛ جزئیات این برنامه نیز در آینده اعلام خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.