صفحه اصلی / عوامل فرهنگ و رسانه باید تعامل داشته باشند

عوامل فرهنگ و رسانه باید تعامل داشته باشند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،شهاب حسینی که روز یکشنبه با یک ساعت تاخیر در نشست نمایش «اعتراف» که کارگردانی آن را بر عهده دارد، حضور یافت در واکنش به اعتراض خبرنگاران نسبت به این موضوع گفت: در شروع جلسه نیازی به حضور من نبود و ترجیح می دادم که در زمان پایانی نشست، صحبت کنم و باید جلسه در ساعت مقرر آغاز می شد.
وی افزود: برای کار نمایش نیاز چندانی به صحبت و حرف نداریم بلکه کار باید دیده شود.
حسینی با بیان اینکه اگر سوالی باشد پاسخ می دهیم و اگر نباشد نیازی به صحبت کردن نداریم، خاطرنشان کرد: فرهنگ و رسانه برای اثبات چیزی کنار هم قرار نمی گیرند بلکه برای تعامل باید در کنار هم جمع شوند.
وی درباره عدم حضور علی نصیریان در این نشست نیز اظهار کرد: دلیل نبودن ایشان قابل درک است زیرا با حواشی اخیر، این جلسات رنگ و بوی خود را از دست داده و به جلسات پرسش و پاسخ تبدیل شده است.
این هنرمند عرصه سینما و تئاتر تاکید کرد: ما در کنار یکدیگر به عنوان اصحاب فرهنگ جمع می شویم و اتفاقات خوب و بد جامعه را نشان می دهیم.
حسینی خاطرنشان کرد: دست رسانه و فرهنگ برای ارتقای فرهنگ جامعه باید در دست هم باشد و وضعیت فعلی تاسف آور است.
حسینی با بیان اینکه باید همه چیز در چارچوب احترام متقابل پیش برود، گفت: من پیش از جلسه شرایط را پیش بینی کرده بودم اما برای تاخیر عذرخواهی می کنم که دلیل اصلی آن بار ترافیکی حاصل از شب های احیا بود.
وی با بیان اینکه نباید فکر کنیم روزی یکدیگر را تامین می کنیم، تصریح کرد: یک نمایش اجرا خواهد شد و باید بدانیم آیا برای رسانه مهم است یا خیر، زیرا نمایش نیازی به تبلیغات ندارد و من نیز رسانه را تبلیغات نمی دانم.
حسینی در واکنش به دلگیری خبرنگاران از شرایط نشست امروز گفت: شرایط برای دلخوری در جامعه فراهم است و نمی توان بر اساس اگرها که این شکل بهتر می شد یا آن مدل، زندگی را پیش برد.
کارگردان فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» با بیان اینکه رسانه با آگاهی‌رسانی کار ارزشمندی را برای مردم انجام می دهد، اظهار کرد: من هم از برخی اصحاب رسانه دلخور هستم که در نابود کردن افرادی به عنوان نیروهای انسانی خوب اقدام کردند که این کار، شایسته نبوده است.
وی افزود: پول های هنگفتی که برای روی جلد کار کردن یک فرد رد و بدل می شود تا آن فرد در جامعه مطرح شود، اصلا مناسب و در شان حرفه هنر نیست.
حسینی خاطرنشان کرد: مصاحبه کردن را دوست ندارم زیرا عده ای حرف ها را به گونه ای متفاوت از حرف اصلی، می نگارند و گاهی نیز با غلط هایی که معنی حرف را کاملا متفاوت می کند.
وی در پایان بار دیگر از تاخیر و ناهماهنگی در جلسه مطبوعاتی امروز عذرخواهی کرده و با تشکر از حضور خبرنگاران گفت: امیدوارم رسانه ها کاری در شان آگاهی جامعه کنند و ما هم کاری در شان مردم انجام دهیم.
شهاب حسینی نمایش «اعتراف» را از ۳۱ خرداد ماه بر اساس متنی از برد میرمن به صحنه می برد و اجرای این نمایش تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.
علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو بازیگران این نمایش هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.