صفحه اصلی / مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار اراک بررسی شد

مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار اراک بررسی شد

 صنف بارفروشان استان و مدیران تعاون روستایی در میدان میوه و تره بار اراک بررسی شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ، جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی؛ در خصوص جلسه بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار اراک گفت: با وجود تلاش های فراوان مسئولان امر، میدان میوه و تره بار اراک سالهاست که از مرکز شهر به خارج از محدوده شهری منتقل شده، اما اصناف مستقر در این مکان با معضلات متعددی مواجه هستند.
زند اظهار کرد: در این جلسه مشکلات اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار اراک و تعاون روستایی و بحث مدیریت میدان میوه و تره بار اراک مطرح و مقرر شد در جلسه ای با حضور مدیرکل اقتصادی استانداری مرکزی این موضوعات پیگیری شود.
وی به مشکلات میدان میوه و تره بار اراک اشاره کرد و گفت: نبود زیرساخت های کامل میدان، نحوه مدیریت میدان، مشکلات حوزه بهداشت و ترافیک و معابر میدان از عمده ترین مشکلات واحدهای مستقر در این میدان است.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با بیان اینکه برخی از زیر ساخت های مورد نیاز در میدان میوه و تره بار اراک باید از سوی دستگاه های متولی ایجاد شود، بیان کرد: تاکنون این زیر ساخت ها مهیا نشده و انتظار می رود با جدیت و توجه مسئولان ذیربط زمینه برای ایجاد آن در مکان میدان میوه و تره بار فراهم شود.
میدان میوه و تره بار اراک با مساحتی بالغ بر ۴۲ هکتار و استقرار بیش از ۲۰۰ واحد صنفی فعالیت دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.