صفحه اصلی / زمان اکران «ملی و راه های نرفته اش» به زودی مشخص می‌شود

زمان اکران «ملی و راه های نرفته اش» به زودی مشخص می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،محمد نیک بین تهیه کننده فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی به خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» به کارگردانی تهمینه میلانی بعد از دریافت پروانه نمایش به شرکت پخش هدایت فیلم سپرده شد تا بهترین زمان برای اکران آن در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت «هدایت فیلم» در حال رایزنی با سرگروه های سینمایی برای اکران این فیلم است. تاکید می کنم که تا امروز همه مجوزهای این پروژه سینمایی گرفته شده است و به زودی زمان اکران این فیلم مشخص می شود.
این تهیه کننده با اشاره به اینکه بهترین زمان برای اکران «ملی و راه های نرفته اش» اکران عید فطر است، توضیح داد: اگر این فیلم در اکران اول عید فطر قرار نگیرد، بی شک در نوبت دوم این اکران در سینماها نمایش داده می شود.
وی ادامه داد: تهمینه میلانی چند پروژه و فیلمنامه دیگر در دست دارد که در حال کار کردن روی آنها است، البته برنامه ریزی برای ساخت فیلم جدید به بعد از اکران فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» موکول می شود.
نیک بین در پایان گفت: پروژه «تنهایی پرهیاهو» که در حوزه دفاع مقدس قرار بود ساخته شود، به دلیل نبود حمایت مناسب از تولید این پروژه منتفی شد.
«ملی و راه های نرفته اش» مانند دیگر آثار تهمینه میلانی یک اثر اجتماعی است. میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم پور، افسر اسدی، جمشید جهانزاده کشکولی، فرزانه نشاط خواه، ستاره اسکندری، سارا خوئینی ها، فلور نظری و مسعود فروتن بازیگران این فیلم هستند.
«ملی و راه های نرفته اش» داستان دختری جوان و کم تجربه به نام «ملیحه» است که با ازدواجی نادرست و بدون رضایت خانواده با جوانی به نام سیامک (با بازی میلاد کی مرام) دچار مشکلاتی می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.