صفحه اصلی / اولویت سرمایه گذاران آلمانی برای احداث واحد صنعتی ادوات کشاورزی در بجنورد

اولویت سرمایه گذاران آلمانی برای احداث واحد صنعتی ادوات کشاورزی در بجنورد

از اولویت های سرمایه گذاران آلمانی در خراسان شمالی قرارگرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سیاوش وحدت افزود: سرمایه گذاران آلمانی از موقیت مکانی منطقه ویژه اقتصادی بجنورد برای احداث واحد صنعتی با زمینه تولید ادوات کشاورزی بازدید کرده و این منطقه را برای احداث این واحد صنعتی مناسب دانستند .
وحدت گفت: با توجه به تنوع محصولات کشاورزی در این استان باید ایجاد صنایع وابسته به کشاورزی از اولویت‌های این استان قرار گیرد .
وی افزود: صنایع تبدیلی و تکمیلی به دلیل اهمیتی که در توسعه پایدار بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال، کاهش ضایعات، افزایش ارزش افزوده و افزایش صادرات غیرنفتی دارند از جایگاه ویژهای برخوردار بوده و در واقع به عنوان حلقه تکمیل کننده زنجیره تولید و زنجیره ارزش محصول محسوب می شوند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی یکی از محورها و زیرشاخه های دارای اولویت کشاورزی است، از طرف دیگر خراسان‌شمالی نیز شرایط مساعدی را برای توسعه و افزایش کمی و کیفی محصولات زراعی وباغی دارد که این امر خود ضرورت توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی را دوچندان می کند .
وحدت با اشاره به تکمیل امکانات زیربنایی در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد، افزود: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد با دارا بودن امکانات زیربنایی اولیه و موقعیت مکانی مناسب، قابل واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

همچنین مطالعه کنید:

۹۱.۳ درصد چک‌ها در اسفندماه وصول شد

به گزارش کسب و کار نیوز، تازه‌ترین آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد در اسفندماه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.