صفحه اصلی / سایپا یدک در خدمات پس ازفروش رشد ۲۶ امتیازی داشت

سایپا یدک در خدمات پس ازفروش رشد ۲۶ امتیازی داشت

به گزارش کسب و کار نیوز به  نقل از خودروکار، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۶ امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکت های داخلی است.
تمرکز شرکت های خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده داخلی و وارد کننده در ارتقاء رضایت مندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکت ها برای رقابت در این زمینه شده است.
 
در بین شرکت‌های وارد کننده نیز شرکت معین موتور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است.
 
لازم به ذکر است این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی درجهت رشد ۲.۹% این شاخص در صنعت خودرو در سال ۹۵ بوده است.
میزان ارتقاء رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو؛
 
 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.