صفحه اصلی / آنها که در فتنه ۸۸ بودند نباید راهی در حکومت داشته باشند

آنها که در فتنه ۸۸ بودند نباید راهی در حکومت داشته باشند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) به ذکر مصیبت این حضرت پرداخت و به توصیه‌های این حضرت اشاره کرد.
وی رسیدگی به محرومان و گرسنگان، دوری از خودبینی و خودپسندی در مسئول، انتخاب کارگزاران مناسب و با مشورت و بدون در نظر گرفتن میل شخصی، داشتن مأمور سری برای مسئول و… را  از توصیه‌های حضرت علی (ع) دانست.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه اظهار کرد: طبق توصیه حضرت باید انسان‌های پاک و متدینرا برای جلسات خصوصی انتخاب کرد و در امور با آنها مشورت شود و بنده اشاره می‌کنم به طور مثال آنها که در فتنه ۸۸ بودند نباید راهی در حکومت داشته باشند چون امتحان خود را پس داده‌اند و معلوم است که چطور عناصری هستند.
موحدی کرمانی به توصیه‌های دیگری از حضرت امیرالمومنین اشاره کرد و افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، آمریکا دشمن ماست،‌ گول دشمن را نخورید، خوشبین نباشید و مبادا به آمریکا اعتماد کنید.
وی افزود: مادامی که ما به جمهوری اسلامی متمسک هستیم و حامی آن هستیم و مادامی که متمسک به قرآن و اهل بیت هستیم انتظار نداشته باشید که آمریکا بیاید و به ما تبسمی نشان دهد، اگر هم نشان داد دروغ می‌گوید و می‌خواهد گول بزند.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران تأکید کرد: امیدتان را از آمریکا قطع کنید، دل به مردمتان دهید، از نیروهای جوان استفاده کنید، از امکانات استفاده کنید، اقتصاد را بالا ببرید و اقتصاد مقاومتی شود و با همین مقابل دشمن بایستید. این اصل مطلب است. مقام معظم رهبری همچنین فرمودند که منافع ما آن زمان منافع ملی است که با هویت ملی ما تصادم نداشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.