صفحه اصلی / کارکنان قراردادی راه و شهرسازی آذربایجان غربی از مدیرکل استان قدردانی کردند

کارکنان قراردادی راه و شهرسازی آذربایجان غربی از مدیرکل استان قدردانی کردند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، کارکنان قراردادی اداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی به رسم قدرشناسی مراتب تقدیر و تشکر را از تلاش و فعالیت‌های داریوش نصر، مدیرکل راه و شهرسازی استان در ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان قراردادی جاری، طرح و روزمزد، ساماندهی نیروهای انسانی واجرای برنامه‌های افزایش انگیزه کاری دراداره‌کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اعلام کردند.
در این لوح سپاس آمده است: قصه مردان و زنانی که با توشه‌ای اندک در عرصه خدمت صادقانه جانفشانی کردند در تاریخ درخشان بوده و این است رسم روزگار؛ نام نیک به بلندای زمان می‌ماند.
دستاوردهای اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دو سال گذشته نشان‌دهنده حرکت در مسیرتوسعه با پرچم خلق هدف مشترک و اندیشه نو است و رنج غربت در جنبش برای آبادانی دیار باکری‌ها رنگ باخته و آرامش امروز مجموعه راه و شهرسازی استان، مرهون مدیریت کارآمد و راهبری بهینه است.
به راستی نظم و انضباط مالی و اداری بستر مناسبی برای افزایش رفاه و آسایش نیروهای انسانی شده و مدیریت صحیح اثبات کرد با دست خالی اما با انگیزه و وجدان کاری بالا می‌توان برای ساختن فردای بهتر و ایران آباد تلاش کرد.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه پرفیض رمضان ازدرگاه پروردگارمنان سرافرازی درجاده خدمت، بهترین رخدادها و تندرستی آرزمندیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.