صفحه اصلی / تعدادی گل و نهال، در باغ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران کاشته شد

تعدادی گل و نهال، در باغ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران کاشته شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، یک اصله نهال توسط مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران کاشته شد و بوته گل های فصلی و دائمی نیز در نقاط مختلف باغ در دل زمین جای گرفتند.
چند سال پیش روز ۲۵ خرداد به عنوان روز ملی گل و گیاه عنوان شد.
مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد که در این طرح بوته گل های ناز آفتابی، جعفری، ناز گوشتی، شمعدانی، سلوی، ابریابی، انواع رز، ساناز و مینیاتور در فضاهای مختلف کاشته شدند تا حال و هوای بهاری باغ نیاوران را دوچندان کنند.
گلکاری باغ در فصول مختلف سال و بر اساس مستندات موجود، باز پیرایی درختان، غرس نهال و گل، ترمیم و کاشت چمن، حفظ شادابی درختان، ایجاد مقاومت در درختان و گیاهان در مقابل آفات و بیماری ها، انجام عملیات خشکه برداری درختان به صورت دوره ای به صورت منظم توسط واحد فضای سبز و پشتیبانی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران انجام می شود.
باغ نیاوران مامن گونه های مختلفی از گیاهان می باشد که از ابعاد مختلفی حائز اهمیت است؛ از یکسو بخشی از تاریخ و میراث فرهنگی کشور را در خود جای داده و از سویی دیگر به دلیل برخورداری از فضای سبزی زیبا، راهی جهت کسب آرامش و تلطیف روح و روان گردشگرانی است که به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران مراجعه می کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.