چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / نخستین نمایشگاه بین‌المللی شیلات در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

نخستین نمایشگاه بین‌المللی شیلات در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مانا، مسئول برگزاری نمایشگاه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع دریایی در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه امسال در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.
محمود بندرچی افزود: شرکت رستاک پادویژن با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه انزلی و … برای نخستین بار نمایشگاه مذکور را به منظور شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی، تاسیسات و سامانه‌های دریایی و بندری و نیز گسترش مناسبات تجاری برگزار می‌کند.
مسئول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع دریایی با بیان اینکه بندر انزلی بزرگ‌ترین بندر جنوب دریای خزر و دارای سابقه طولانی ترابری کالا بین ایران و اروپا بوده است، تصریح کرد: این بندر یکی از فعال‌ترین بنادر در بین پنج کشور حاشیه دریای خزر و بزرگ‌ترین بندر حاشیه شمالی کشور بوده که به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی شمال ـ. جنوب، کشورهای آسیای جنوب شرقی، حاشیه خلیج فارس، جمهوری‌های آسیای میانه، قفقاز، روسیه و اروپا از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور را شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارائه توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی، تاسیسات و سامانه‌های دریایی و بندری عنوان کرد.
بندرچی خاطرنشان کرد: شناسایی و گسترش مناسبات تجاری، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین مراکز صنایع دریایی ودریانوردی، انتقال دانش و تکنولوژی و تبادل اطلاعات از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور است.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.