صفحه اصلی / اولین انتقال بزرگ تابستانی از مادرید به منچستر

اولین انتقال بزرگ تابستانی از مادرید به منچستر

موراتا که فصل گذشته توانست در ۴۳ بازی ۱۹ گل برای رئال بزند، به سبب نیمکت نشینی های زیاد و عدم حضور در بازی های بزرگ فصل، تصمیم به جدایی گرفته و حتی ۴ روز پیش از طریق مدیر برنامه هایش، این موضوع را به اطلاع مدیریت رئال مادرید رساند.
از یونایتد به عنوان مقصد بعدی او یاد می شد و حالا گفته می شود که فردا این انتقال نهایی خواهد شد.
منچستریونایتد برای جذب ستاره رئال حاضر به پرداخت ۷۰ میلیون یورو شده است، اما رئالی‌ها خواهان رقم ۸۰ میلیون یورو شده‌اند تا موافقت خود را برای پیوستن موراتا به رئال اعلام کنند. بر اساس این گزارش نمایندگان دو باشگاه در حال مذاکرات نهایی خود برای رسیدن به رقم توافقی هستند. 
رئال مادرید که از تمایل موراتا برای جدایی مطلع است، چاره ای جز مذاکره با یونایتد نداشت و به نظر می رسد که دو طرف تا امشب به توافقات نهایی بر سر مبلغ انتقال برساند. 
موراتا احتمالاعنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا را نیز از آن خود خواهد کرد. تا به امروز گران ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ، فرناندو تورس است که با ۵۸.۵ میلیون یورو از لیورپول راهی چلسی شد. پس از او مندیتا است که با ۴۸ میلیون از والنسیا به لاتزیو پیوست و خوان ماتا که با ۴۵ میلیون از چلسی راهی یونایتد شد. همچنین داوید ویا و خاوی مارتینز نیز هر دو با ۴۰ میلیون راهی بارسلونا و بایرن مونیخ شدند.
منچستریونایتد در این نقل و انتقالات به دنبال خرید آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید بود، اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد در این تیم اسپانیایی بماند.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.