صفحه اصلی / «کوین اسپیسی» هم نتوانست «تونی» را نجات دهد

«کوین اسپیسی» هم نتوانست «تونی» را نجات دهد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«رویترز» نوشت: مراسم معرفی برندگان و اعطای جوایز تئاتر «تونی» امسال با مجری‌گری «کوین اسپیسی» شش میلیون و ۱۰۰ هزار بیننده در آمریکا داشت، در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۶ که نمایش «همیلتون» جوایز را درو کرد، به هشت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده بود.
این مراسم روز ۱۱ ژوئن در تالار موسیقی «شهر رادیو»ی نیویورک برگزار شد. جوایز «تونی» در دنیای تئاتر، همپای «اسکار» در سینما، «گرمی» در موسیقی و «امی» در عرصه تلویزیون است. همتایان انگلیسی و فرانسوی این مجموعه جوایز هم «اولیویر» و «مولیر» هستند.
گزارشات نشان می‌دهد تعداد بینندگان ۱۸ تا ۴۹ سال این برنامه تا ۴۴ درصد کاهش پیدا کرده است.
بسیاری از کارشناسان این کاهش آمار را به فقدان نمایش «همیلتون» و جایگزین نه چندان جذاب آن یعنی «هانس ایوانز عزیز» نسبت داده است. «همیلتون» که تاریخ پیدایش آمریکا و بنیان‌گذاری دولت این کشور را به صورت موزیکال روایت می‌کرد، سال گذشته ۱۱ جایزه «تونی» را از آن خود کرد.
در مراسم یکشنبه شب «تونی» ۲۰۱۷، برنده اصلی یعنی «هانس ایوانز عزیز» تنها شش تندیس به خانه برد و پس از آن «سلام دالی!» در چهار بخش برنده شد.
یکی از راهکارهایی که برگزارکنندگان این مراسم به منظور جذب مخاطب بیشتر به کار گرفتند،‌ انتخاب «کوین اسپیسی» بازیگر مشهور برنده اسکار به عنوان مجری بود که به نظر می‌رسد آن هم چندان کارگر نیفتاد. اجرای بازیگر «زیبای آمریکایی» و «خانه پوشالی» نقدهای متفاوتی را در روزنامه‌های مختلف در پی داشته است.
در مراسم «تونی» امسال، جایزه بهترین نمایش درام به «اسلو» به کارگردانی «جی‌.تی راجر» رسید و جایزه تونی بهترین نمایش موزیکال نیز به نمایش «ایوان هانسن عزیز» اختصاص یافت. نمایش‌های«آگوست ویلسون جیتنی» و «سلام دالی!» به ترتیب جوایز بهترین بازسازی یک نمایش درام و بهترین بازسازی یک نمایش موزیکال را دریافت کردند و در بخش بهترین کارگردانی درام «ربکا تایچمن» برای «بی‌شرم» موفق به کسب جایزه شد. جایزه بهترین کارگردانی نمایش موزیکال نیز به «کریستوفر اشلی» برای «از دور بیا» رسید.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.