صفحه اصلی / اخلاق گمشده ادبیات سیاسی ما است

اخلاق گمشده ادبیات سیاسی ما است

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایرنا،محمدحسین رجبی دوانی گفت: قرآن، کتاب هدایت است و این هدایت، زندگی فردی و اجتماعی ما را در بر می گیرد و باید اعتقاد داشت که این قرآن است که عقاید دینی و اخلاقی ما را شکل می دهد و تا اندازه ای هم می توان شاهد این بود که این کتاب آسمانی مورد توجه قرار نمی گیرد. 
وی افزود: اخلاق در ادبیات سیاسی وجود ندارد و برخی مسئولان این نکات را رعایت نمی کنند و از رفتارهای اسلامی و اخلاقی فاصله گرفته اند لذا باید قرآن و اخلاق، اصل قرار گیرند و این باور وجود داشته باشد کسانی که به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر، این شعار را مطرح می کنند، در مقابل فهم قرآن تمکین کنند و فقط به نمایشگاه قرآن کریم هم اکتفا نکنند.
این پژوهشگر و تحلیلگر اسلامی با تجلیل از فعالیت های نمایشگاه بیست و پنجم گفت: آن اندازه ای که ملاحظه کردم، قابل تقدیرو ستایش بود و انگیزه ها و شاهد علاقه مندی های بسیاری به معارف دینی و قرآنی بودم. 
**‌ نمایشگاه قرآن و سبک زندگی برپا شود 
معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به نظر من بهتر است نمایشگاهی با نام قرآن و سبک زندگی برپا شود و این مسئله در شاخصه های خانواده و دموکراسی می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و من در نمایشگاه امسال غرفه ای را ندیدم که در شاخه اقتصاد اسلامی کتاب هایی را ارائه دهد.
وی افزود: یکی از دغدغه های جامعه ما اقتصاد است و چرا باید از سرلوحه شاخصه های اسلامی دراقتصاد اسلامی و اقتصاد خانواده و حتی اقتصاد و فرهنگ و اقتصاد و هنر استفاده نکنیم.
بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» از هشتم خردادماه آغاز به کار کرده و تا ٢۶ خرداد از ساعت ١٧ تا ٢۴ در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.