صفحه اصلی / درخشش کارشناسان پالایشگاه گاز خانگیران در کنفرانس بین المللی گاز برزیل

درخشش کارشناسان پالایشگاه گاز خانگیران در کنفرانس بین المللی گاز برزیل

 پژوهشی اتحادیه بین المللی گاز IGRC2017 با شعار " گاز طبیعی، رشد و توسعه آینده " در  شهر ریودوژانیرو برزیل خبرداد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، علی اصغر محجوبی با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس با حضور بیش از۳۰۰ نفر از کارشناسان ارشد حوزه گاز از ۲۷ کشور دنیا شامل جمهوری اسلامی ایران، برزیل، آمریکا، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، آلمان، روسیه، پرتقال، کانادا، کلمبیا، هلند، دانمارک و لهستان برگزار شد.
وی اظهارداشت: شرکت کنندگان به ارائه دستاوردهای خود در حوزه صنعت گاز طبیعی در سه کارگروه مطالعاتی " کاربری گاز طبیعی در بخش صنعت" ،" کاربری گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری" و " کاربری گاز طبیعی در بخش حمل و نقل" پرداختند.
این مقام مسئول در ادامه به حضور کارشناسان پالایشگاه خانگیران در این کنفرانس بین المللی اشاره کرد و بیان داشت: در این کنفرانس تعداد پنج نفر از کارشناسان این مجتمع گازی شامل آقایان عاصف پور وردی با عنوان مقاله مدیریت مصرف انرژی در واحد بازیافت گوگرد به روش بازیابی حرارت از خروجی زباله سوزها ، مهدی عبداللهیان با عنوان مقاله روشی بهینه جهت بهبود کیفیت توان شبکه برق پالایشگاه، مجید محمدی با عنوان مقاله صرفه جویی انرژی و کاهش انتشار دی اکسید کربن با استفاده از نصب مبدل در جریان گاز احیاء واحدهای نم زدایی تصفیه گاز، به ارائه مقاله پرداختند.
محجوبی ادامه داد: همچنین آقایان علی قرائی با عنوان مقاله پاکسازی خاک آلوده به ترکیبات هیدروکربنی با استفاده از فرآیندهای اکسیداسیون پیشرفته و حسام الدین کماری علائی با عنوان مقاله استراتژی کشورهای صادرکننده گاز برای مصرف آتی جهانی گاز به ارائه مقاله در این کنفرانس بین المللی پرداختند.
وی تاکید کرد: حضور کارشناسان شرکت ملی گاز ایران در این کنفرانس نشانگر نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی و آکادمیک حوزه گاز است.
رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد هدف از برگزاری این کنفرانس را استفاده از تکنولوژیهای نوین در جهت بهره برداری بهینه از گاز برای توسعه کشورها عنوان کرد.
محجوبی خاطر نشان ساخت: در پایان کنفرانس و در رقابتی فشرده برای میزبانی و برگزاری کنفرانس آتیIGRC در سال ۲۰۲۰ از بین کشورهای مدعی میزبانی از جمله آلمان، اندونزی و عمان، در نهایت تیم جمهوری اسلامی ایران توانست میزبانی دوره بعدی کنفرانس را از آن خود نماید

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.