صفحه اصلی / تمایل «اکول» ترکیه برای حضور در منطقه ویژه پیام

تمایل «اکول» ترکیه برای حضور در منطقه ویژه پیام

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، در این بازدید مسئولان شرکت اکول در نشستی مشترک با هیات مدیره پیام حوزه فعالیت های تجاری و لجستیک خود را تشریح کردند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در این نشست گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی و واقع شدن در کریدور حمل و نقل بین المللی شرق و غرب با تمهیدات آگاهانه و ایجاد پیوند و مناسبات بین المللی و با برنامه ریزی دقیق می تواند جایگزین مناسبی برای مناطق اقتصادی کشور های حاشیه خلیج فارس شود.
سعید زرندی ضمن تشریح برنامه های بیست گانه توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: موضوع راه اندازی شهرک ICT در دستور برنامه های این مجموعه است و در تفاهم با شرکت سنگاپوری، طرح مطالعاتی آن در دست اقدام است.
زرندی ایجاد شهر رسانه ای (مدیاسیتی) و ایجاد شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی را از دیگر برنامه های بیست گانه این مجموع اعلام کرد و با اشاره به لزوم تجارت الکترونیکی گفت: با توجه به وجود زیر ساخت های تجارت الکترونیکی، همکاری شرکت پست و کشور آذربایجان، سامانه تجارت الکترونیکی دراین مجموعه مستقر خواهد شد .
مدیرعامل شرکت اکول ترکیه نیز در این نشست گفت: شرکت اکول صمیم جدی برای حضور بیشتر در ایران را دارد .
احمد موسول، با اشاره به کسب تجربه ۲۶ ساله سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی در ترکیه، ایران را بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل و لجستیک دانست.
مدیرعامل شرکت اکول ترکیه افزود: شرکت اکول در حال حاضر در شهرک صنعتی قزوین فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی آغاز کرده و منطقه ویژه پیام را دارای ظرفیت خوبی برای اجرای فاز دوم تمام اتوماتیک پروژه انبارهای اکول می داند.
در پایان این نشست هیات اقتصادی از مجموعه رمپ پروازی و تعدادی از  صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصاد پیام بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های بخش هوانوردی و منطقه ویژه قرار گرفتند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.