صفحه اصلی / بهره برداری از فاز نخست پروژه ABS-Rubberپتروشیمی جم تا پایان سال

بهره برداری از فاز نخست پروژه ABS-Rubberپتروشیمی جم تا پایان سال

 توسط شرکت توسعه پلیمر پادجم به بهره برداری می رسد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا, سید حسین میر افضلی،  با اعلام این خبر گفت: از برنامه ریزی های مهم این شرکت که در اولویت کاری قرار دارد، راه اندازی یکی از واحدهای ای بی اس است که امیدواریم تا پایان امسال آن را نهایی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: افزون بر آن شرکت پتروشیمی جم افزایش ظرفیت واحدهای موجود را هم در برنامه ریزی های خود قرار داده است که با جدیت آنها را دنبال می کند.
به گفته میر افضلی این شرکت همچنین درصدد تعریف و ایجاد پروژه های توسعه ای جدید است که هم اکنون در حال مطالعات این پروژه ها هستیم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم، تصریح کرد: ما با تمام توان به توسعه فکر می کنیم و درصدد آن هستیم تا پتروشیمی جم را با تلاش همکارانم دو برابر کنیم تا بتوانیم با افزایش تولید محصولات سرمایه ملی کشور را افزایش دهیم.
میرافضلی تصریح کرد:روند تولید با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با ظرفیتی مطلوب درحال انجام است و در صورتی که تامین پایدار خوراک را در سال۹۶ شاهد باشیم می توان حدود۲.۵ میلیون تن محصول را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرد.
وی با بیان اینکه در صورت دریافت خوراک بیشتر می توانیم هر۶ کوره تولید اتیلن را عملیاتی کنیم، گفت: اکنون حدود۴.۵ کوره در حال فعالیت هستند و در صورت افزایش تولید اتیلن درپتروشیمی جم شاهد جهش در تولید باشیم.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم ادامه داد: در سال جاری به دنبال افزایش ظرفیت در واحدهای PE و HD هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط امسال بهره برداری کامل از طرح ABS محقق خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به پیگیری عرضه سهام پتروشیمی جم در بورس های خارجی از جمله بورس استانبول، گفت: این مسئله از سوی هلدینگ خلیج فارس در حال پیگیری است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.