صفحه اصلی / بیست و نهمین ایده شو برگزار می‌شود

بیست و نهمین ایده شو برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایده شو رویدادی است که افراد توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می‌زنند. در این رویداد کسب مهارت ایده پردازی در ۲۰۰ دقیقه و ارائه هر ایده در ۳ دقیقه دنبال می‌شود.
در این رویداد شما فرصت دارید تنها سه دقیقه در مورد موضوعتان در مقابل جمعیت صحبت کنید. به محض اتمام زمان مذکوربه هیچ وجه امکان ادامه بحث وجود ندارد.
حتماً و حتماً نیاز دارید قبل از رویداد بارها تمرین کنید و بدانید که انتقال سریع یک ایده شدیداً نیازمند تمرین است.
قرار نیست موضوع مورد بحثتان را به طور کامل و با جزئیات به شنوندگان آموزش دهید، بلکه باید بتوانید به درستی‌جرقه اولیه شور و علاقه دیگران به آن موضوع را روشن کرده و نیروی محرکه اولیه را برای ادامه مسیر مهیا کنید.
توجه کنید که رعایت اصول اولیه سخنرانی از ضروریات یک ارائه خوب است و برای آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با این موضوع، در این رویداد یک دوره آموزشی ارائه خوب نیز برای آنان برگزار می‌شود.
هر کسی حداقل یک فکر یا ایده‌ای دارد که با تمام شور و اشتیاق به آن می‌پردازد، چیزی که شما را به هیجان می‌آورد، شور و اشتیاقتان را می‌افروزد، چشمان تان را از حدقه بیرون میزند، حرف زدن تان را سریعتر می‌کند و انرژیتان را چند برابر.. از این ایده‌ها و شوق‌هایتان برایمان حرف بزنید.
ایده شو محلی است برای به اشتراک‌گذاری این تجربیات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق‌برانگیز و نقطه نظرات منحصربه‌فرد. شما هم اگر چنین فکر و ایده‌های دارید وقت آن رسیده برای سخنرانی در درخواست دهیداید. برای این کار مطالعه راهنمای زیر به شما کمک خواهد کرد که بدانید که برای چه چیزی باید خود را آماده کنید.
بیست و نهمین ایده شو کسب و کار آینده من با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۴ تیرماه ۹۶ در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.