صفحه اصلی / تولید نمایش و فیلم در حمایت از کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی

تولید نمایش و فیلم در حمایت از کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، مجید طلیمی افزود: کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شده، تلاش دارد با همکاری هنرمندان و چهره های ماندگار فرهنگی و ورزشی کشور حمایت های معنوی لازم را از تولید پوشاک ایرانی به عمل آورد.
طلیمی با بیان اینکه تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت و مشارکت همه مردم است، اظهار کرد: مردم و مصرف کنندگان با خرید کالا و پوشاک ایرانی به تحقق اهداف این کمپین کمک می کنند.
مشاور اتحادیه پوشاک تهران ادامه داد: تاکنون شمار زیادی از مسئولان و مردم از جمله هنرمندان، قهرمانان ورزشی و چهره های فرهنگی کشور حمایت خود را از کمپین پوشاک ایرانی اعلام کرده اند.
طلیمی همچنین از ساخت نمایش و فیلم با موضوع “کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی” خبر داد و گفت: هنرمندان در بخش تئاتر و فیلم در این راه کمپین مذکور را یاری خواهند کرد.
کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی شامگاه یکشنبه ۲۱ خرداد ماه جاری در مراسمی با حضور شهباز حسن پور رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک و همچنین شماری از شخصیت های فرهنگی و ورزشی کشور راه اندازی شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.