صفحه اصلی / امضاء تفاهمنامه همکاری میان وزارت ارشاد و موزه دفاع مقدس

امضاء تفاهمنامه همکاری میان وزارت ارشاد و موزه دفاع مقدس

به گزارش کسب کار نیوز به نقل از مهر،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری مشاور وزیر در امور ایثارگران و سردار خضرایی مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با هدف هم افزایی سازمانی و به کارگیری ظرفیت‌های مشترک برای همکاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار، در روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ در محل موزه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه که مدیر خانه فرهنگ ایثار و معاون برنامه‌ریزی و توسعه موزه نیز حضور داشتند، اهداف و محورهای همکاری طرفین مورد اشاره قرار گرفت و مقرر شد کمیته راهبری تفاهم‌نامه همکاری‌ها تشکیل و مفاد آن تنظیم شود.
در این جلسه، مشاور وزیر در امور ایثارگران با اشاره به اهمیت تکریم ایثار و لزوم بهره گیری از رویدادهای دفاع مقدس باتوجه به ظرفیت فرهنگ سازی آن در زمینه ترویج فرهنگ ایثار، خواستار توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف، تعاملات فرهنگی، همکاری متقابل در زمینه‌های ثبت تاریخ شفاهی و تطبیق اطلاعات مربوطه، استفاده از نتایج طرح‌های تحقیقاتی در حوزه ایثار و برگزاری نشست‌های تخصصی شد. همچنین بازنگری تفاهم‌نامه قبلی ما بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موزه دفاع مقدس و پیگیری اجرای مفاد آن به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت.
گفتنی است، تفاهم‌نامه همکاری مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موزه دفاع مقدس در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در سال۱۳۹۴ امضاء شده است. در این تفاهم نامه، همکاری و تعامل همه جانبه و استفاده متقابل از امکانات طرفین در برگزاری برنامه های فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با استفاده از ظرفیت های طرفین اعم از فرهنگ مکتوب و هنرهای تجسمی و دیجیتالی و سایر مولفه های موجود مورداشاره قرار گرفته است.
 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.