صفحه اصلی / برگزاری ۵ دوره آموزشی بین‌ المللی در زمینه بهره وری با همکاری APO به میزبانی ج.ا. ایران

برگزاری ۵ دوره آموزشی بین‌ المللی در زمینه بهره وری با همکاری APO به میزبانی ج.ا. ایران

 برخی از سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره وری ایران، دکتر رویا طباطبایی یزدی با بیان این مطلب افزود: این دوره های آموزشی در زمینه بهره وری آب، نوآوری، کارآفرینی و گردشگری بومی، توسعه صنایع کوچک و متوسط و هم چنین روابط مدیریت و نیروی کار در این صنایع برگزار می شود.
به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کارگاه آموزشی «مدیریت نوآورانه منابع آب» از ۳۱ تیرماه لغایت ۴ مردادماه، دوره آموزشی «مدیریت دانش و نوآوری برای نهادهای دولت محلی» از ۴ لغایت ۸ شهریورماه و بازدید مطالعاتی چند کشوری در زمینه «توسعه صنایع کوچک و متوسط» از ۱۵ لغایت ۱۹ مهرماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می شود.
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران ادامه داد: دوره های آموزشی با موضوع «برنامه ریزی و مدیریت پروژه های گردشگری شهری جامعه محور» و «روابط مدیریت و نیروی کار در صنایع کوچک و متوسط» از دیگر دوره هایی است که به ترتیب ۶ تا ۱۰ آبان ماه و ۴ تا ۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
به گفته وی، برخی از وزارتخانه ها، دستگاه ها و سازمان های دولتی کشورمان نیز در برگزاری این دوره ها همکاری دارند، چنانچه ارتقای بهره وری کشور نیازمند همراهی و تعامل فزاینده همه دستگاه های اجرایی کشور است.
دکتر طباطبایی یزدی خاطرنشان کرد: همچنین شهریورماه سال جاری، کنفرانس بین المللی در زمینه هزینه یابی جریان مواد (MFCA) نیز در کشورمان برگزار می شود. فروردین ماه سال جاری نیز پنجاه و نهمین «نشست شورای حکام سازمان بهره وری آسیایی» (GBM) در تهران برگزار شد.
وی با بیان این که کشورمان در چند سال گذشته بیشتر از هر زمانی، از خدمات سازمان بهره وری آسیایی بهره مند شده است، تصریح کرد: در سال گذشته تفاهم نامه همکاری با مرکز بهره وری کره جنوبی به امضا رسیده و همکاری های دو جانبه در زمینه بهره وری با کشور تایوان نیز ارتقا یافته است.
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد در سال جاری و سال های آتی، همکاری های دو جانبه و چندجانبه خود را با کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی گسترش دهد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.