صفحه اصلی / خطاها و تجربیات نویسندگی در یک کتاب جمع شد

خطاها و تجربیات نویسندگی در یک کتاب جمع شد

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،مهدی رضایی نویسنده و مدرس داستان نویسی مجموعه‌ای از تجربیات داستان نویسان جهان را در زمینه خطاها و تجربیات نویسندگی در قالب کتابی با همین عنوان منتشر کرد.
به گفته رضایی نکاتی که در این کتاب توسط وی و با عنوان «خطاهای نویسندگی» منتشر شده است، حاصل تجربیات نزدیک به دو دهه حضور او در کارگاه‌های مختلف داستان‌نویسی و مطالعه فعالیت‌های نویسندگان و استادان داستان نویسی در ایران و جهان است.
وی در همین زمینه در مقدمه کتابش نوشته است: مطالعه نشان می‌دهد که در همه عرصه‌ها، بهترین شیوه برای قدم ننهادن در مسیر اشتباه گذشتگان، شناسایی اشتباه‌های آنهاست. در عرصه نویسندگی در ایران، نویسندگان با تجربه بسیاری دیدم که هراس زیادی در بیان راه‌های رفته اشتباه  و روش بیرون آمدن از آن داشتند. این در حالی است که در سایر کشورها، نویسندگان در مصاحبه‌هایشان به راحتی به بیان ضعف‌ها و چگونگی برطرف کردن آنها می‌پردازند.
بخش دوم از این اثر نیز به گفته رضایی شامل ۱۵ مصاحبه بلند با نویسندگان مطرح ایرانی درباره تجربیاتشان در عرصه نویسندگی است.
این کتاب در بخش اول خود  هفتاد نکته در قالب خطاهای نویسندگی و موارد مورد نیاز برای رفع آن را ذکر کرده است و در بخش دوم در قالب گفتگوهایی با نویسندگان به بررسی تجربیات نویسندگی آنها پرداخته است.
این کتاب را نشر آرادمان در ۳۳۵ صفحه با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.