صفحه اصلی / اولین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود

نهاده‌های کشاورزی، دام و طیور، آبزیان، ماشین آلات و صنایع وابسته در این منطقه برگزار می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، ابراهیم جلیلی در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین نمایشگاه بین الملی تخصصی صادراتی کشاورزی، گل و گیاه، نهاده‌های کشاورزی، دام و طیور، آبزیان، ماشین آلات و صنایع وابسته در منطقه آزاد ماکو که با حضور تشکل‌ها و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی در سالن جلسات ساختمان شماره دو سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو با رویکرد توسعه تولید و ایجاد ا۱شتغال گام‌های جدی برای تحقق شعار سال برداشته است و این منطقه یکی از بهترین مکان‌های سرمایه گذاری در ایران و سکوی صادرات برای کشورهای منطقه است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب بخش کشاورزی این منطقه و سرمایه گذاری‌های انجام گرفته در این حوزه، اضافه کرد: شناخت بازار، انتقال تجربیات، ظرفیت‌های خوب منطقه آزاد ماکو، حفظ و ارتقاء موقعیت آن در مبادلات و توسعه اقتصادی و رونق صادرات را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: زیر ساخت‌های ایجاد شده در منطقه آزاد ماکو برای توسعه تجاری و شکوفایی اقتصادی استان نقش مهمی را دارد و با توجه به اینکه منطقه آزاد ماکو دروازه ورود به اروپا است، با بهره‌مندی از این منطقه می‌توان فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان ایجاد کرد.
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو: توسعه آبزی پروری، ساماندهی و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور از اولویت‌های کاری سازمان منطقه آزاد ماکو در بخش کشاورزی است.
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی، صادراتی کشاورزی، گل و گیاه، نهاده‌های کشاورزی، دام و طیور، آبزیان، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ تیرماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.