صفحه اصلی / مراسم احیای شب های قدر در مساجد جزیره کیش برگزار می شود

مراسم احیای شب های قدر در مساجد جزیره کیش برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، به مناسبت فرا رسیدن شبهای پر فضیلت و متبرکه قدر، مردم مسلمان جزیره کیش شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان از ساعت ۲۲ و سی دقیقه با حضور در مساجد و حسینیه های جزیره کیش به سوگواری و سینه زنی در غم شهادت نخستین پیشوای شیعیان و قرائت قرآن و دعاهای ویژه این شب ها می پردازند.
در این مراسم که همزمان با سراسر ایران اسلامی در جزیره کیش نیز برگزار می شود ساکنان و گردشگران همراه و همدل با دهها میلیون نفر از هموطنان نوای 'الغوث، الغوث …' سر داده و با چشمانی اشکبار و توسل به ائمه اطهار به ویژه مولی الموحدین حضرت علی (ع) برای آمرزش گناهان از خداوند طلب مغفرت کرده و با به سر گرفتن قرآن و زمزمه 'بک یا الله…' در این شب نزول کتاب آسمانی، با خدای خود راز و نیازمی کنند.
سخنرانی در وصف زندگانی امیر مومنان حضرت علی (ع) و جایگاه شب های قدر در تعالی روح انسان، بیان مسائل احکام، قرائت دعای جوشن کبیر، تواشیح، مداحی و مراسم قرآن به سر از جمله برنامه های شبهای قدر در مساجد و حسینیه های جزیره کیش است.
بنابر این گزارش، در شامگاه چهارشنبه ۲۴ خرداد برابر با ۱۹ رمضان حجت الاسلام سید هاشم حسینی بوشهری در مسجد خاتم الانبیاء سخنرانی می کنند.
همچنین، سخنران مراسم احیای قدر در مسجد خاتم الانبیاء در شامگاه روزهای ۲۶ و ۲۸ خرداد برابر ۲۱ و ۲۳ رمضان حجت الاسلام حسن طائب است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.