صفحه اصلی / کشورهای منطقه را به مذاکره و خویشتنداری دعوت می‌کنیم

کشورهای منطقه را به مذاکره و خویشتنداری دعوت می‌کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران با اشاره به پیام بیش از ۸۰ کشور جهان پس از حوادث تروریستی تهران برای دولت و ملت ایران، خاطرنشان کرد: این پیام‌ها نشان می‌دهد جامعه جهانی هنوز حساسیت خوبی نسبت به اینگونه وقایع دردناکی که در اقصی نقاط جهان اتفاق می‌افتد، دارد.
وی در پاسخ به خبرنگاری که موضوع برجام منطقه‌ای را مطرح کرد، گفت: من برجام منطقه‌ای را نمی‌فهمم، ما یک برجام بیشتر نداریم. آنچه بین ما و ۱+۵ در بحث هسته‌ای به عنوان برجام مطرح شد موضوع خاصی است و موضوع بین کشورهای خلیج فارس مسأله دیگری است با ویژگی‌های خودش و راهکارهای خودش.
قاسمی با بیان اینکه مسائلی که بعد از اجلاس ریاض در منطقه اتفاق افتاد و برگزاری نابهنگام و چیدمان این اجلاس آثار مخربی را با توجه به دخالت سایر کشورها در مسائل منطقه ایجاد می‌کند، افزود: همانطور که دیدیم پس از آن اتفاقات ناگواری در حوزه روابط کشورهای همسایه جنوبی ما اتفاق افتاد. باید این کشورها با توجه به وضعیت منطقه و چالش‌های موجود بتوانند در یک روند مثبت و همه جانبه در پشت میز مذاکره مسائل را حل و فصل کنند برای آرامش و ثبات در منطقه.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.