صفحه اصلی / ۸۰۰ کیلومتر جاده در خوزستان در دست احداث است

۸۰۰ کیلومتر جاده در خوزستان در دست احداث است

 و باید حداقل ۲ هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشوری برسیم و اکنون ۸۰۰ کیلومتر جاده در دست احداث داریمبه گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت: در سال گذشته از لحاظ ایمنی راه‌های استان دوم از آخر بودیم و به همین علت کمیسیون ایمنی راه‌ها در سال گذشته مرتب تشکیل می‌شد و تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شد، در دو ماهه اول امسال ما از نظر کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای در کشور استان دوم هستیم و این یعنی ما یک ارتقای ۲۹ پله‌ای داشتیم و این هم در اثر هماهنگی‌ بوده که میان همه متولیان در کمیسیون ایمنی راه‌ها انجام شده است.
شریعتی با اشاره به سفرهای تابستانی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم شده که سیاست‌های اتخاذ شده ادامه پیدا کند و امکانات لازم را در اختیار پلیس‌راه قرار دهیم تا پلیس به نحو احسن به وظایف خود عمل نماید.
وی ابراز امیدواری کرد: امسال با هماهنگی‌ که با دستگاه‌های ذیربط می‌شود و با محوریت استانداری و امکانات لازمی که فراهم خواهد شد در کوتاه‌مدت این ملاحظات انجام شود و سطح ایمنی راه‌های استان نسبت به سال گذشته ارتقا یابد.
شریعتی توضیح داد: ما از لحاظ حمل بار استان اول و از لحاظ جابه‌جایی مسافر استان سوم هستیم اما از لحاظ راه‌های استاندارد استان ششم هستیم و این یعنی که مسافرین ما و کالاهایی که منتقل می‌شود از امنیت کمتری برخوردار است.
استاندار خوزستان ادامه داد: این شایسته مردم خوزستان نیست و باید این عقب‌ماندگی که در درازمدت ایجاد شده است را با اهتمام جدی کاهش دهیم.
شریعتی تصریح کرد: حداقل باید ۲ هزار کیلومتر جاده بسازیم تا به استاندارد سوم کشور برسیم. هم‌اکنون ۸۰۰ کیلومتر جاده در دست احداث داریم و باید با سرعت بیشتری ادامه دهیم تا به انجام برسد.
استاندار خوزستان بیان کرد: با تقویت اعتبارات استانی که دولت محترم منظور کرده است امیدواریم جاده‌های بیشتری شروع کنیم و بتوانیم ظرف یک برنامه چند ساله از لحاظ استاندارد به استان سوم کشور برسیم و این مسیر ارتقا را طی نماییم تا مردم هم با امنیت بیشتری مسافرت بکنند و در جاده‌های استان تردد نمایند و از این طریق منابع انسانی ما که مهم‌ترین اصل توسعه هست حفظ شود و استان خوزستان به رشد و ارتقا و توسعه خودش ادامه دهد.

همچنین مطالعه کنید:

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، به گزارش کسب و کار نیوز، در حراج سر ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.