چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارگران کرمانشاهی به مسابقات جهانی لتونی اعزام می‌شوند

کارگران کرمانشاهی به مسابقات جهانی لتونی اعزام می‌شوند

و گفت: این رقابت‌ها ۲۳ تا ۳۰ خردادماه جاری برگزار می‌شودبه گزارش کسب و کار نیوز حجت‌لاسلام امین‌اله سلیمانی  از اعزام کارگران کرمانشاهی به پنجمین دوره رقابت‌های جهانی کارگران به میزبانی کشور لتونی خبر داد و اظهار داشت: امروز ورزشکاران استان برای حضور در این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.
معاون اجتماعی و فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه این رقابت‌ها ۲۳ تا ۳۰ خردادماه جاری برگزار می‌شود، گفت: ۶۸ کشور در یازده رشته به مدت ۶ روز در این دوره از بازی‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه کاروان ورزش کارگری ایران در قالب ۲۲۷ ورزشکار در این بازی‌ها شرکت می‌کنند، تصریح کرد: رضا مرادی، پژمان وحیدی‌پور‌، مرتضی ناظمی و احسان طهماسبی نمایندگان استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات هستند.
سلیمانی برگزاری رویدادهایی ورزشی کارگری را در ایجاد امید به زندگی، نشاط و سلامت کارگران مهم دانست و افزود: سطح مسابقات بسیار بالا است و در این دوره از رقابت‌ها هر وزن هشت بازی انجام می‌دهد.
این مسؤول با اشاره به اینکه در دوره قبل این رقابت‌ها که در ایتالیا برگزار شد، کاروان ایران ۳۳ مدال به دست آورد، اضافه کرد:  ورزشکاران در پنجمین دوره رقابت‌های جهانی کارگران در رشته‌های همچون فوتبال، تنیس روی میز، والیبال، دوومیدانی، کشتی آزاد و فرنگی، جودو، والیبال ساحلی و‌… با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.