صفحه اصلی / بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران در منطقه ویژه پیام

بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران در منطقه ویژه پیام

 شرکتهای سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی پیام عنوان کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، در این نشست حمیدرضا عقاب نشین ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در این جلسات مسائل و مشکلات احتمالی سرمایه گذاران در رابطه با صدور مجوزهای بهره برداری از صنایع مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای حل مسائل و مشکلات سرمایه گذاران انجام خواهد شد.
عقاب نشین به نقش حمایتی دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود:  منطقه ویژه اقتصادی پیام ظرفیت ها و پتانسیل بسیار بالایی دارد و با توجه به وجود رقابت در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی  در بین مناطق ویژه اقتصادی، همه دستگاههای اجرایی باید جهت  تسهیل فرآیند سرمایه گذاری خارجی در  منطقه ویزه اقتصادی بکوشند.
وی گفت: سرمایه گذاران میتوانند برای طرح مشکلات و موانع احتمالی با انتخاب یک تشکل صنفی در جهت تعاملات دوسویه و رفع نیاز های منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی همکاری نمایند .
 در ادامه این نشست مشاور مدیر عامل در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به مسائل و مشکلات مطروحه سرمایه گذاران تسریع در رسیدگی، بررسی و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران را از مهم ترین مسائل و اهداف مدیران شرکت بر شمرد.
محمود سوداگر با اشاره به تصمیم ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: از همه سرمایه گذاران خواستاریم برای ایجاد این نمایشگاه که در طول بلوار شرکت جانمایی می گردد همکاری و هماهنگی لازم را داشته تا بتوانیم به نحو شایسته تولیدات و محصولات صنایع مستقر در منطقه را در معرض دید  عموم مراجعه کنندگان قرار دهیم.
سوداگر معرفی و حضور نمایندگان آشنا به مسائل اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکتها را در اتاق فکر روابط عمومی شرکت بسیار مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: با معرفی این نمایندگان شاهد تحول مثبت فرهنگی و هنری و رشد چشم گیر ارتباط با رسانه ها و صدا و سیما در شرکت باشیم .
شایان ذکر است؛ در این نشست ضمن بررسی مشکلات تعدادی ازسرمایه گذارن نیز به بیان نقطه نظرت و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.