چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / از شرکت (سیستم ایران ) در منطقه ویژه اقتصادی پیام رونمایی شد

از شرکت (سیستم ایران ) در منطقه ویژه اقتصادی پیام رونمایی شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، در این مراسم سعید زرندی ضمن تشکر از سرمایه گذاران و شرکاء خارجی آنها منطقه ویژه اقتصادی پیام را بهشت سرمایه گذاران دانست و گفت: با امتیازات ویژه ای که در این منطقه نسبت به سایر مناطق اقتصادی وجود دارد بزودی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر و استقبال چشم گیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در آن خواهیم بود.
زرندی همچنین ضمن تشکر از سرمایه گذاری خارجی این شرکت جهت حضور و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود:  امیدواریم با حضور سرمایه گذاران خارجی در منطقه ویژه شاهد رشد و شکوفایی تکنولوژی های جدید در این منطقه باشیم.
وی با بیان اینکه که از سال ۱۹۶۰ به  بعد شعار آینده اقتصاد در جهان حرکت به سمت نو آوری بوده، این نکته را الزامی دانست که ما برای  این که بتوانیم در اقتصاد جهانی حضور داشته باشیم باید به سمت نو آوری برویم و منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان یکی از جذابترین مناطق ویژه اقتصادی از حضور سرمایه گذاری داخلی و خارجی در زمینه  فناوری های نوین استقبال می کند.
لازم به ذکر است که شعبه شرکت System Ceramics  که در ایران تحت عنوان System Iran در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی شده است.
یکی از شرکت های اصلی تولیدکننده ماشین آلات تولید کاشی، اعم از سیستم های تولید کاشی های سایز بزرگ، ماشین آلات چاپ دیجیتال، سیستم های سورتینگ بوده و دفتر تولید و مونتاژ محصولات و ماشین آلات خود را برای اولین بار در ایران راه اندازی نموه است.
با افتتاح این پلنت، علاوه بر ایجاد انبار برای قطعات یدکی شرکت سیستم، شاهد مونتاژ ماشین آلات سفارشی در ایران خواهیم بود و در نتیجه زمان تحویل سفارش مشتریان سیستم در ایران بسیار کاهش خواهد یافت و این به معنی ارایه خدمات برتر به مشتریان است.

 

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار

به گزارش کسب و کار نیوز، خانم «شایسته مراد زاده» معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.