صفحه اصلی / اتمام عملیات ۳ پروژه راهسازی در شهرستان‌های رضوانشهر و آستارا

اتمام عملیات ۳ پروژه راهسازی در شهرستان‌های رضوانشهر و آستارا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، محسن عادلی سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: عملیات روکش آسفالت راه روستایی رینج محله_سیابیل شهرستان رضوانشهر به طول ۳ کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۴۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.
عادلی افزود: همچنین در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها، عملیات آسفالت ورودی و خروجی پل روشنده رضوانشهر واقع در محور پونل_خلخال به اتمام رسید.
سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان بیان کرد: با اجرای این دو پروژه بیش از ۱۳۵۰ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.
وی همچنین  از اتمام پروژه آسفالت محور سیج-دگیرمانکشی واقع در بخش مرکزی آستارا به طول دو کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
عادلی با بیان اینکه این پروژه در راستای اهداف دولت به منظور آسفالت راه‌های روستایی برای روستاییان بالای ۲۰ خانوار در راستای تسهیل در عبور و مرور و دسترسی بیشتر روستاییان به سایر راه‌ها انجام شده است افزود: با اجرای این پروژه بیش از ۱۶۵ خانوار با بیش از ۵۱۶ نفر جمعیت از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.