صفحه اصلی / ارائه خدمات مختلف به منازل تنها با چند کلیک

ارائه خدمات مختلف به منازل تنها با چند کلیک

برخی از امور منازل، خدماتی را برای جابه‌جایی بارهای بالای ۴ تن را ارائه خواهد داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حامد تاج‌الدین مجری طرح با اشاره به جزئیات این استارت‌آپ گفت: در این کسب‌وکار ما خدماتی را بر بستر فناوری اطلاعات با عنوان «آچارفرانسه» به‌منظور ارائه خدمات مختلف به منازل پیاده‌سازی کردیم.
وی با اشاره به ارائه این خدمات، اظهار کرد: برای این منظور افراد با ورود به سامانه ما اقدام به ثبت‌نام و ثبت سفارش در آن می‌کنند و ما با ارائه این سفارشات به افراد متخصص که به آن‌ها «آچارفرانسه‌» می‌گوییم خدمات بر اساس سفارشات ارائه خواهد شد.
تاج‌الدینی با بیان اینکه خدمات ما در ۸ دسته پذیرایی، مراقبت و نگهداری، نظافت، تعمیرات منزل، بازسازی منزل، جابه‌جایی اثاث، باغبانی و خدمات رایانه‌ای ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از ثبت سفارش از سوی کاربران، سفارشات به‌صورت اتوماتیک به «آچار» ها ارسال می‌شود و به‌محض تأیید، پیامکی به فرد سفارش‌دهنده ارسال خواهد شد.
مجری طرح با بیان اینکه در حال حاضر این خدمات در تهران ارائه می‌شود، یادآور شد: نرم‌افزار این خدمات برای سیستم‌عامل اندروید آماده‌شده و برای سیستم‌عامل IOS‌ در حال بارگذاری است.
تاج‌الدینی خدمات دوم این استارت‌آپ را پلت فرمی دانست که دو سمت بازار یعنی تولیدکنندگان کالا و صاحبان کارخانه با دارندگان خودروهای سنگین چون خاور و تریلی با یکدیگر متصل می‌کند.
این محقق با بیان اینکه در این خدمت بارهای بیش از ۴ تن جابه‌جا می‌شوند، اضافه کرد: برای این منظور افراد در سامانه ثبت‌نام می‌کنند. اپراتور با فرد و یا کارخانه تماس می‌گیرد و بعد از تأیید نهایی، سفارش وی ثبت و قیمت‌گذاری خواهد شد.
تاج‌الدینی ادامه داد: به‌منظور توسعه این کسب‌وکار شبکه بزرگی از رانندگان خودروهای سنگین ایجادشده و درحال‌توسعه و گسترش است.
مجری طرح با تأکید بر اینکه این خدمات مجهز به سیستم ردیابی است، گفت: از این طریق می‌توانیم در هرزمانی اعلام کنیم که خودرو در چه مکانی قرار دارد و از چه مسیرهایی عبور کرده است.
این استارت‌آپ از سوی حامد تاج‌الدینی از محققان ایرانی مقیم خارج که به کشور بازگشته است، پیاده‌سازی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.